וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

דוד לניאדו אחרי פסילתו מהפריימריז בליכוד: "נתניהו לא רצה אותי"

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 10:39

לניאדו, שנטען כי הסתיר את עברו הפלילי, תקף בריאיון ל-103 את החלטת בית המשפט המחוזי לפסול אותו למרות החלטת בית הדין של הליכוד לאפשר לו להתמודד בפריימריז. "הייתי הטרף הקל". האזינו

בווידאו: טל שלו עם כל מה שצריך לדעת על הפריימריז בליכוד/עיצוב גרפי: תומר פרלנדס, עריכה: ניר חן

דוד לניאדו, שנפסל על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב מהתמודדות בפריימריז בליכוד, אמר הבוקר (רביעי) כי "אני יודע שנתניהו לא רצה אותי". זאת אחרי שיו"ר המפלגה קרא לחברי המפלגה שלא לתמוך בלניאדו, לאור עברו הפלילי.

"לא נכנסתי לא בנתניהו ולא במפלגת הליכוד, ההחלטה שלי עקרונית - האם אדם שהיה לו איזושהי עברה או הסתבכות עם החוק האם הוא יכול להתמודד, להיות משרת ציבור, או לא? כל חיי מוקדש לציבור ולכן החלטתי שאני כן ראוי", אמר בריאיון ל-103. "הייתי טרף הקל כדי לשסות את התקשורת בי".

דוד לניאדו, מתמודד בפריימריז הליכוד שהורשע בפלילים 09 באוגוסט 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
"לא נכנסתי לא בנתניהו ולא במפלגת הליכוד". לניאדו/פלאש 90, אבשלום ששוני

בתשובה לשאלה "למי אתה מפריע?", השיב: "הלוואי שהייתי יודע. לדעתי זו טעות פטאלית". הוא אמר כי בית המשפט קיבל החלטה "שהיא חרפה". "אין שם שום תקיפת שוטר, זה מישהו שזורק משהו וכולם רצים אחרי אותו דבר. גננת, מורה, פוליטיקאי, זה לא משנה מי, אדם הוא אדם, ויש זכות גם חוקית וגם ציבורית. היה שר עד עכשיו במדינת ישראל שישב במאסר וחזר, אני לא חושב שזה משהו שהוא פסול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully