וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בר-לב על דחיקתו לתחתית רשימת העבודה: "הבוחר אמר את דברו, ממשיכים קדימה"

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 16:50

השר לביטחון הפנים, שנבחר למקום ה-9 ברשימת העבודה, הביע את אכזבתו אך הבהיר: "מה שניצב לנגד עיניי זו טובתה של מדינת ישראל, יש עוד משימות לממש ותוכניות לקדם". עוד אמר, "אני לא מקפל את הדגל המדיני-ביטחוני במפלגת העבודה, אלא ממשיך לשאת אותו בגאווה"

בווידאו: הפריימריז לרשימת העבודה - נעמה לזימי במקום השני/צילום: יותם רונן

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, שנדחק בפריימריז לרשימת העבודה מהמקום השני לתשיעי, הבהיר היום (רביעי) כי הוא ממשיך בתפקידו כשר. "ממשיכים קדימה, יש עוד משימות לממש ותוכניות לקדם במשרד", אמר, "אני כאן כדי להמשיך לנווט את העשייה החשובה הזו".

הוא הוסיף, "בשנה האחרונה יש לא מעט הישגים, ואין לי ספק שבחודשים הקרובים תימשך המגמה הזו, שאת פירותיה רואים כבר עכשיו, ויראו ביתר שאת בעתיד". בר-לב הביע את אכזבתו מהתוצאות, אך אמר כי "הבוחר במפלגת העבודה אמר את דברו (...) היו לי, בחיי הבוגרים, רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה, אך תמיד מה שניצב לנגד עיניי זו טובתה של מדינת ישראל". השר התחייב, "אני לא מקפל את הדגל המדיני-ביטחוני במפלגת העבודה, אלא ממשיך לשאת אותו בגאווה".

עמר בר לב בישיבת השבעת הממשלה, 14 ביוני 2021. ראובן קסטרו
"היו לי רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה". בר-לב/ראובן קסטרו

יו"ר העבודה, מרב מיכאלי, כתבה בטוויטר כי בר-לב הוא "נכס למפלגת העבודה ונכס למדינת ישראל, שר שקם כל בוקר עם מחויבות אמיתית לעבודה ולציבור הישראלי ואנחנו נעשה הכל כדי שימשיך בדרך הזו גם בכנסת הבאה".

אמש, לאחר קבלת התוצאות, ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט חיזק בציוץ בטוויטר את בר-לב והודה לו על "שנה לא קלה בה התמסר כל-כולו למלחמה בפשיעה וברצח חפים מפשע, לצליחת גלי קורונה ללא סגרים, למאבק בגל פיגועי הטרור ולחיזוק שוטרי ישראל, האנשים ששומרים על כולנו". הוא הוסיף, "בכל אירוע, גדול כקטן, עמר תמיד הגיע לשטח, נטל אחריות ופעל על בצורה מקצועית למען אזרחי ישראל".

בנט המשיך, "עמר, אמנם דעותינו שונות, אבל אתה עמדת במשימה שהגדירה את הממשלה שלנו - להביט מעל הבייס, להניח בצד את האגו ולפעול אך ורק למען אזרחי ישראל, ביטחונם ורווחתם. אני תמיד אעריך אותך על כך". בר-לב שיתף את הציוץ של בנט והודה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully