וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

אביר קארה הכריז על הקמת מפלגת "חופש כלכלי": "נאבק בלוביסטים של יוקר המחיה"

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 22:01

ח"כ קארה הכריז כי במפלגה החדשה ירוצו גלעד אלפר,ד"ר עידית רז קלישר, וסוזי בר. כמו כן, הוסיך כי פרופ' עומר מואב יקח חלק במפלגה, אך טרם ברור מה גודלו. "הכלכלה הישראלית טרם התנתקה מהיסודות המפא"יניקים שלה. יש מועצה לכל דבר, כמו בשלטון הסובייטי"

ח"כ אביר קארה הכריז הערב (ראשון) על הקמת מפלגת "חופש כלכלי", שתרוץ בבחירות הקרובות. קארה הכריז כי במפלגה ירוצו יחד איתו גלעד אלפר, ד"ר עידית רז קלישר, וסוזי בר. עוד הוסיף קארה כי פרופ' עומר מואב יקח גם הוא חלק במפלגה, אך טרם ברור באיזה קונסטלציה.

קארה התחיל את נאומו ואיחל החלמה מהירה לששת החיילים שנפגעו בפיגוע הירי לעבר אוטובוס בבקעת הירדן. "אין לי ספק שכוחות הביטחון יבואו בחשבון עם המחבלים ושולחיהם", אמר קארה

לאחר מכן עבר קארה לנושא הכלכלי. "הכלכלה הישראלית טרם התנתקה מהיסודות המפא"יניקים
שלה, מהפנקס האדום, שהפך בשנים האחרונות לפנקס הכחול", אמר הח"כ, "מועצות של חלב, זיתים,דבש, ביצים, ירקות ופירות אין סוף מועצות, כמו בברית המועצות של השלטון הסוביטי, מועצות שמקפידות שהשוק ישאר יקר ובלעדי".

ח"כ אביר קארה מכריז כעת על הקמת מפלגת "חופש כלכלי" 04 בספטמבר 2022. מעיין גיגי, אתר רשמי
הכריז על מפלגה חדשה, אביר קארה/אתר רשמי, מעיין גיגי

בשלב זה הכריז קארה על הקמת המפלגה החדשה. "אנחנו עושים את המהלך הזה כי אנחנו מאמינים בחופש כלכלי לישראל", אמר בהכרזתו, "לקחנו על עצמנו משימה אדירה, מאבק איתנים נגד גופי כוח
ענקיים בישראל, לוביסטים של יוקר המחיה. לוביסטים שיש להם גישה חופשית בכנסת באמצעות חברי כנסת".

לבסוף, הציג קארה את שותפיו לממשלה החדשה, וציין את פרופ' עומר מואב, שלפיו דבריו לא נמצא בארץ, אך אמר כי "גם הוא יהיה איתנו בממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully