וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

מנהלת בליך על ביקור בן גביר: התלמידים שצעקו קריאות גזעניות יעברו טיפול חינוכי

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 12:26

מנהלת התיכון הילה רומש אמרה לוואלה! כי על אף שהיא מגנה את הקריאות "שיישרף לכם הכפר" שהוטחו במפגינים נגד חבר הכנסת, היא לא מצטערת שהוזמן. "נשמעות כאן שנים צעקות 'מוות לערבים'. אנחנו מתמודדים עם זה, מסבירים"

בווידאו: ח"כ בן גביר הגיע לביה"ס בליך והרוחות סוערות/צילום סטילס: ראובן קסטרו, צילום וידאו: ניב אהרונסון

מנהלת תיכון בליך ברמת גן, הילה רומש, גינתה היום (שלישי) את הקריאות הגזעניות שהשמיעו חלק מהתלמידים כלפי מפגינים שמחו נגד ביקורו של ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) לקראת הבחירות הקרובות. עם זאת, היא הגנה על עצם ההחלטה לאפשר את בואו למוסד החינוכי, הנחשב באופן מסורתי לברומטר להלכי הרוח בציבור לפני בחירות.

"אני מגנה את הקריאות של התלמידים (שיישרף לכם הכפר, א"ס)", אמרה לוואלה!. "נעשה טיפול חינוכי בתלמידים שקראו את הקריאות האלה". ואולם, היא הוסיפה: "אם ח"כ בן גביר לא היה מגיע, לא היו קוראים קריאות כאלה? אני לא רוצה שטח סטרילי. נשמעות כאן שנים צעקות 'מוות לערבים'. אנחנו מתמודדים עם זה, מסבירים. זה המקום לעשות את ההתמודדות הזאת, בליך הוא לא בועה".

לדבריה, "אני ממש לא מצטערת שהגיע. אם לא הייתי מאפשרת שיח של חבר כנסת שאושר ועבר בג"ץ - אז היה אפשר לגנות אותי או לבדוק את הכשירות שלי. הקריאות האלה לא קשורות למה שהתלמידים עוברים בבית הספר, יש עוד פרמטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully