וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

נתניהו מגיב לביקורת על משאית הזכוכית: "אף זכוכית משוריינת לא תפריד בין הלב שלי לשלכם"

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 17:24

יו"ר הליכוד הסביר כי השימוש במשאית משוריינת עם זכוכיות שקופות בקמפיין השטח היא בעקבות דרישת גורמי הביטחון. עם זאת, המהלך זכה לגיחוך מצד יריביו ואף ביקורת פנימית בליכוד, שתיארו את המחיצות כ"הזיה"

בווידאו: בנימין נתניהו באוטובוס עם הזכוכית המשוריינת/דוברות הליכוד

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) לביקורת שנשמעה על ה"ביבי-בא" - משאית משוריינת עם זכוכיות שקופות, שבה נתניהו מתכוון להסתובב ברחבי הארץ בשבועות הקרובים, בניסיון לעורר את השטח הליכודי ולהעלות את אחוזי ההצבעה במוקדים שנפלו בבחירות הקודמות.

נתניהו פתח אמש את קמפיין השטח שלו בסיור במשאית בשכונות יד אליהו, כפר שלם וכפיר שבמזרח תל אביב, אך ההשקה עוררה גיחוך מצד יריביו, וכן ביקורת פנימית בליכוד על המחיצות הביטחוניות שמפרידות בינו ובין האנשים ברחוב. נתניהו פרסם היום סרטון נוסף, שבו התייחס למשאית ואמר "אני חייב להישמע לגורמי הביטחון, אבל אף זכוכית משוריינת לא תפריד בין הלב שלי ללב שלכם".

בנימין נתניהו באוטובוס עם הזכוכית המשוריינת. ללא, אתר רשמי
"חייב להישמע לגורמי הביטחון". נתניהו בתוך משאית הזכוכית/אתר רשמי, ללא

בשבועות האחרונים יש תסיסה בקרב חברי כנסת וראשי סניפים בליכוד, שכועסים על הדרתם ממוקדי הקמפיין וניהול התקציבים, ועל המינויים של נתניהו לבעלי תפקידים וראשי מטות, שאוישו על ידי מקורבים ונאמנים של נתניהו המוכרים מהפגנות התמיכה בו, במקום בחברי כנסת ופעילים ותיקים.

מיזם ה"ביבי-בא", שעל פי פרסום של העיתונאי מיכאל שמש בכאן 11, יעלה כ-700 אלף שקלים לחודשיים, חיזק את הביקורת על כך שנתניהו מוותר על פעילות השטח המסורתית לטובת "הצגה של איש אחד", כדברי בכיר בליכוד. שני גורמים אחרים בליכוד אמרו כי המחיצות שמפרידות בין נתניהו והציבור אותו הוא בא לפגוש הן "הזיה".

עוד בוואלה!

גנץ בהשקת קמפיין הבחירות: "זה אני, נתניהו - או בחירות"

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו באוטובוס עם הזכוכית המשוריינת. ללא, אתר רשמי
ביקורת בליכוד על השימוש במשאית הזכוכית/אתר רשמי, ללא

זמן קצר אחרי הפרסום הופץ לתומכי ליכוד הודעות סמס אנונימיות שנוסחו: "700 אלף שקל ולשטח אין כסף? ביבי אתה בושה למפלגה, סחטת אותנו עד הסוף". זהו האחרון בסדרת הודעות אנונימיות שמופצות בשבועות האחרונים, ותוקפות את נתניהו בחריפות חריגה. מאז הפריימריז בליכוד בחודש שעבר, נותרו משקעים בין נתניהו ובין בכירים ותיקים במפלגה, ובראשם דוד ביטן. לא ברור אם המסרונים נשלחים רק על ידי מתנגדיו של נתניהו בליכוד, או שמא גם יריבים פוליטיים חיצוניים מנסים ללבות את הרוחות ומצטרפים לחגיגה.

יו"ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון בני גנץ, לעג גם הוא אתמול למחיצות ובסרטון שפרסם בטוויטר תחת הכותרת "ביבי, לא ככה", רואים את נתניהו מנופף לתומכיו מבעד למחיצות הזכוכית, ומיד אחריו גנץ מוקף חיבוקים של תומכים ופעילים. ביש עתיד הפיצו תמונה שצולמה ממבט על על אחת התחנות של נתניהו שבה נצפים כמה עשרות ספורות של תומכים בלבד וכתבו: "זה כל מי שהגיע לראות את נתניהו דרך מסך הזכוכית בדרום תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully