וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

אחרי נאום ראש שב"כ, יו"ר ועדת חוץ וביטחון תוקף: "נתניהו פגע בביטחון ישראל"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 8:29

ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) תמך בריאיון ב-103FM בדבריו של רונן בר, שטען כי השיח המשסע בחברה הישראלית מעודד את ארגוני הטרור: "מסתכלים מבחוץ על ההתפוררות הפנימית שלנו וחושבים, 'רק נזין את זה והם יעשו את העבודה בשבילנו'". את נתניהו תקף: "פגע בחוסן הלאומי שלנו"

בווידאו: ריאיון של ח"כ רם בן ברק לרדיו קול רגע בו הוא תוקף את נתניהו - "יש לו בעיות נפשיות"/צילום: חיים צח/לע"מ, ראובן קסטרו ויונתן זינדל/פלאש 90

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק מיש עתיד, תמך היום (ראשון) בדבריו של ראש שב"כ רונן בר, שטען כי השיח המשסע בחברה הישראלית מעודד את המחבלים ואת ארגוני הטרור. בריאיון ב-103FM הוא טען כי כשארגוני הטרור מסתכלים מבחוץ על "ההתפוררות הפנימית, הפגיעה בחוסן, החברתי והלכידות שלנו" הם חושבים, "'לא צריך לעשות הרבה, אנחנו רק נזין את זה קצת והם יעשו את העבודה בשבילנו'".

הוא המשיך, "בשנתיים האחרונות יש אנשים בכירים שאומרים בגלוי שהבעיה שלנו היא לא איראן ולא חיזבאללה ולא חמאס, אנחנו יודעים להתמודד עם כל האיומים שמסביבנו בצורה יחסית טובה, אך עומדים כל פעם מחדש מול חוסר היכולת שלנו לייצב את המערכת הפנימית".

בן ברק האשים את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בשיסוע החברה הישראלית. "לפני כמה שנים היה אדם אחד במדינת ישראל שהיה בעמדת כוח מאוד גדולה, שהבין שהוא מסתבך והחליט שכל הדרכים כשרות כדי להציל את עצמו", אמר והוסיף: "אני חושב שנתניהו פגע באחידות שלנו, בחוסן הלאומי שלנו".

כאשר נשאל האם לתפיסתו ראש שב"כ התבטא באופן פוליטי, השיב: "הוא אמר שעל סמך המודיעין שיש לו והחקירות שחוקרים את המחבלים שתופסים, הוא מבין שחלק מהמוטיבציות של הטרוריסטים נובעות מההבנה שלהם שיש פה תהליך של התפוררות - ואם הוא התחיל, אז הם רוצים לעזור לו להתפתח".

לפני כחודש בן ברק אמר על נתניהו כי "אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות". הוא אמר את הדברים אחרי פגישת עדכון ביטחוני שקיים נתניהו עם ראש הממשלה יאיר לפיד, יו"ר מפלגתו, אחרי שסירב עד כה להתייצב לפגישות עדכון ביטחוני כמתחייב בחוק. בהמשך התנצל: "‏ההתבטאות שלי כי אי-התייצבותו של ראש האופוזיציה ‎נתניהו לפגישות עדכון עם רה"מ לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל", כתב בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully