וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

נתניהו: "אף אחד לא הולך לפטר את היועמ"שית"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 14:01

ראש הממשלה לשעבר דחה את הקריאות שעלו מקרב כמה מחבריו למפלגה, שהתבטאו בעד החלפתה של בהרב מיארה. "יש לנו נבחרת מצוינת, אבל לנבחרת הזאת יש קפטן ובסוף המדיניות נקבעת באופן מסודר"

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו בכנס כיכר השבת/כיכר השבת

יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו (הליכוד) שלל היום (שני) את האפשרות שיפטר את היועצת המשפטית לממשלה, אם ינצח בבחירות הקרובות לכנסת. זאת בעקבות דבריהם של חלק מחברי הליכוד שהתבטאו נגד היועצת גלי בהרב מיארה, האחרון שבהם ח"כ ניר ברקת, על רקע משפטו של ראש הממשלה לשעבר. "יש לנו נבחרת מצוינת, אבל לנבחרת הזאת יש קפטן ובסוף המדיניות נקבעת באופן מסודר - אף אחד לא הולך לפטר את היועצת המשפטית לממשלה", אמר נתניהו בוועידת כיכר השבת בתשובה לשאלה בנושא.

בליכוד כבר ניסו להתנער אתמול מדבריו של ח"כ ברקת, ואמרו כי הם נאמרו "על דעתו בלבד". ברקת אמר כי הוא מאמין שנתניהו יחליף את היועצת המשפטית לממשלה אם ינצח בבחירות בנובמבר. "אני חושב שהוא יעשה את זה כיוון שהוא ירצה מישהו שתפיסת עולמו כתפיסה של הימין", אמר ברקת בריאיון בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ברדיו 103.

בווידאו: לפיד תוקף את נתניהו שהביקורת שלו על מערכת המשפט נובעת מסיבות אישיות/צילום: קונטקט

ברקת הוסיף כי הוא עצמו תומך בהחלפתה. "צריך לעשות הפרדה בתפקידים. לא מחליפים תובע או שופטים במהלך הקדנציה שלהם, אבל ייעוץ משפטי? חד משמעית כן". לדברי ברקת, יש לפצל את תפקיד היועמ"ש. "צריכה להיות הפרדה ברורה בין פרקליטות התובע לבין הייעוץ המשפטי. זה חשוב כיוון שצריך לטפל במערכת אכיפת החוק. האמון שיש לנו כעם ישראל במערכת אכיפת החוק הוא נמוך וצריך מערכת אכיפת חוק חזקה שמאמינים בה".

עוד בוואלה!

ברקת: "חושב שנתניהו יחליף את היועמ"שית אחרי הבחירות"

לכתבה המלאה
מסע"ת | בנימין נתניהו 25 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
מכחיש שיש לו כוונה להחליף את היועמ"שית. נתניהו/ראובן קסטרו

במחנה הממלכתי, שבראשו עומד שר הביטחון בני גנץ, אמרו כי דבריו של ברקת "מוכיחים כי לנתניהו מטרה אחת - ריסוק מערכת המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully