וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

השר יועז הנדל הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 20:44

שר התקשורת אמר בהודעת הפרישה כי "עשיתי כל מה שחשבתי שנכון למדינה". הנדל התמודד במירוץ הנוכחי ברשימת "הרוח הציונית" יחד עם איילת שקד, וביום ראשון הודיעו השניים על פירוק השותפות ביניהם, ארבעה ימים לפני סגירת הרשימות לבחירות לכנסת

השר יועז הנדל הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות/מערכת וואלה

שר התקשורת יועז הנדל הודיע הערב (שלישי) כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-25. "עשיתי כל מה שחשבתי שנכון למדינה", כתב הנדל בהודעת הפרישה.

הנדל התמודד במירוץ הנוכחי ברשימת "הרוח הציונית" יחד עם איילת שקד, שאותה הקימו השניים רק לפני חודש. ביום ראשון הודיעו השניים על פירוק השותפות ביניהם, ארבעה ימים לפני סגירת הרשימות לבחירות לכנסת. ההיפרדות של השניים הגיעה על רקע סירובו של הנדל להצטרפות לממשלה צרה תחת בנימין נתניהו - צעד ששקד אימצה לאחר מכן. הבוקר, חתמה שרת הפנים שקד על הסכם ריצה משותפת עם הבית היהודי בבחירות.

"אני מרגיש שזכיתי ומתחייב להמשיך לעבוד ולהשפיע על המדינה גם מבחוץ", המשיך. אני גאה בהחלטות המקצועיות שקיבלתי, כשלנגד עיניי עמדה תמיד טובתה של מדינת ישראל ואזרחיה. אני משלם מחיר פוליטי כבד על האמונות שלי, לפעמים מרוב ציניות בשיח הציבורי גם מחיר אישי אבל אני רץ למרחקים ארוכים".

הרוח הציונות 29 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
הנדל/ראובן קסטרו

ח"כ צבי האוזר צייץ בתגובה לפרישתו של הנדל: "יועז ואנוכי קיבלנו ההחלטה שדרך ארץ לא תתמודד בבחירות הקרובות. מודה על ההזדמנות לשרת את הציבור בארבע השנים האחרונות ומאחל לכולנו שנזכה לימים טובים, יציבים ובטוחים".

לאחר פיזור הכנסת ה-24 הנדל ושותפו ח"כ צבי האוזר נותרו ללא מסגרת פוליטית לאחר שלא נכללו באיחוד של תקווה חדשה וכחול לבן. יו"ר המפלגה גדעון סער הסביר אז כי לשניים הייתה אפשרות במהלך השנה האחרונה להתמזג לתוך תקווה חדשה אך הם העדיפו לשמור על מסגרת עצמאית, ולכן המחויבות שלו באיחוד הייתה קודם לחברי מפלגתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הרוח הציונות 29 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
איילת שקד/ראובן קסטרו

הנדל והאוזר הצטרפו לפוליטיקה במסגרת מפלגת תל"ם של בוגי יעלון, לאחר מכן התאחדו עם כחול לבן והתפצלו לסיעה עצמאית שכונתה "דרך ארץ". בבחירות האחרונות הם רצו במפלגת תקווה חדשה ולאחר מכן הקימו יחד את הרוח הציונית עם ח"כ איילת שקד, מפלגה ששרדה קצת יותר מחודש ופורקה בתחילת השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • יועז הנדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully