וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

שקד: מתנצלת בפני תומכיי על כניסתי לממשלה, לא הייתי צריכה לגבות את בנט

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 10:24

בנאום השקת הקמפיין של מפלגתה החדשה, הביעה יו"ר הבית היהודי ושרת הפנים חרטה עמוקה על כך שהצטרפה למהלך של הקמת הממשלה הנוכחית. היא עקצה את שותפה לשעבר בנט, וטענה שקיבלה את ההחלטה הקשה בחייה כשהחליטה לגבות אותו. "ההחלטה שלי שברה מיליון לבבות"

בווידאו: איילת שקד בהשקת הקמפיין/צילום: ברני ארדוב - בנוביץ תקשורת

שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי איילת שקד התנצלה הערב (שלישי) בפני תומכיה על שנתנה יד בהקמת הממשלה נוכחית. "אני מבקשת סליחה מהתומכים שלי, מהקהל האהוב שלי, שלבו נשבר כשהצטרפתי למהלך הקמת הממשלה האחרונה", אמרה בהשקת הקמפיין של מפלגתה לקראת הבחירות הקרובות.

בנאומה סיפרה על התקופה בה החליטה להיכנס לממשלת בנט-לפיד. "עשיתי הכל כדי למצות את האפשרות להקים ממשלת ימין, אבל גדעון סער ובצלאל סמוטריץ' טרפדו את המהלך", האשימה. "קיבלתי את ההחלטה הקשה ביותר בחיי הציבוריים - גיביתי את בנט מנהיג מפלגתי והצטרפתי לממשלה".

"אני יודעת שההחלטה פגעה קשות ברבים מכם, במי ששלחו אותי לכנסת", המשיכה. "חלקכם לא רציתם בממשלה הזו ואני הייתי חברה בה. ההחלטה שברה מיליון לבבות של אנשים שתמכו בנו עשר שנים, שהיו איתנו לאורך כל הדרך".

איילת שקד בהשקת הקמפיין בגבעת שמואל 20 בפסטמבר 2022. אתר רשמי, פלאש 90
מבקשת סליחה. שקד, הערב/פלאש 90, אתר רשמי

עוד התייחסה שקד לאפשרות כי תתפטר מהממשלה. "זהו המעשה הקל", טענה. "פוליטית, כנראה שארוויח מצעד כזה. אבל זו תהיה טעות. מהותית, יהיה זה מעשה לא אחראי כלפי הערכים בשמם בחרתם בי. נכון להיום אני זו ששומרת על ערכי המחנה הלאומי בממשלה. התפטרותי תקל על שרי הממשלה להוביל צעדים שנויים במחלוקת ומרחיקי לכת".

עוד בוואלה!

בחירות 2022: איילת שקד והבית היהודי חתמו על הסכם ריצה משותפת

לכתבה המלאה
איילת שקד בהשקת הקמפיין בגבעת שמואל 20 בפסטמבר 2022. אתר רשמי, פלאש 90
השקת קמפיין מפלגת הבית היהודי, הערב/פלאש 90, אתר רשמי

"ההיסטוריה תעיד כי לרגע אחד לא הפסקתי להיות נאמנה לדרך. על כך יעידו מעשיי ופעולותיי", טענה. "גם מבקריי החריפים ביותר לא ימצאו ולו בדל מעשה או אמירה שמעידים שבחרתי בדרך אחרת, ששיניתי מעמדותיי, שפגעתי בערכים שבשמם הגעתי לפוליטיקה.

"המשימה שלי עכשיו, כשאני מובילה את המפלגה, היא לאחות מיליון לבבות. להוכיח לציבור היקר והפגוע, שתמיד הייתי ותמיד אהיה בימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully