וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

פעיל הליכוד שהושעה מקמפיין המפלגה לאחר שתקף מפגינים: "לא צריך תודה מביבי"

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 12:34

רמי בן יהודה הושעה מתפקידו בקמפיין הליכוד לאחר שתועד תוקף מפגינים נגד נתניהו במחלף חמד. לדבריו, הוא זומן לשימוע בעקבות המקרה, והכחיש כי הוא מקבל שכר בעבור תפקידו במפלגה. הוא סירב להתייחס למעשיו בעימות מול המפגינים וטען בתוקף כי "זכותו הדמוקרטית להפגין"

בווידאו: תקיפת מפגינים בגשר חמד/מערכת וואלה!

פעיל הליכוד רמי בן יהודה הגיב היום (רביעי) לראשונה על השעייתו מקמפיין הליכוד, לאחר שהוא תועד מכה מפגין שמאל במחלף חמד. בריאיון לינון מגל ובן כספית ב-103FM אמר כי נערך לו שימוע במפלגה, אך הצהיר כי הפעילות בה היא לא עבודתו: "לא קיבלתי משכורת מהליכוד. האידיאולוגיה שלי נובעת ממני, אני לא צריך תודה מביבי. אני לא שליח של ביבי, אני שליח של האידיאולוגיה שלי", אמר.

על המקרה שבו תועד מכה מפגין טען בן יהודה, כי כשהגיע למקום בו התאספו המפגינים, הם אמרו לו להסתלק משם. "זכותי הדמוקרטית להפגין", אמר נחרצות, ולא ענה על השאלות הנוגעות למעשיו שם ולאיומיו נגד המפגינים בפוסט לפני שהגיע למקום.

לדבריו, כשהגיע לגשר הוא העלה פוסט לייב, כפי שהוא בדרך כלל נוהג לעשות. "70 פעם הייתי על הגשר הזה, וכשהיו את הפגנות בלפור, רמי מתן הזה וחבריו - זה שהכה לי בדגל - אותם אנשים היו אלימים גם שם", האשים.

תקיפת מפגינים בגשר חמד 24.09.22. ללא, מערכת וואלה!
בן יהודה בתיעוד מתקיפת המפגינים, שבת/מערכת וואלה!, ללא

בן יהודה היה ממובילי ההפגנות מחוץ לבתיהם של אנשי ימינה ותקווה חדשה, כולל הטרדת בני המשפחה, והתבטא במלים קשות נגד חברי ממשלת השינוי ממפלגות הימין. אחרי שהופץ התיעוד בו הוא תוקף מפגין ביום שבת האחרון, הוא הושעה מתפקידו עליו קיבל שכר.

האדם שהותקף הוא רמי מתן, משתתף קבוע בהפגנות נגד נתניהו בשנים האחרונות ונחשב לגיבור מלחמת יום הכיפורים, אז לחם ופיקד בקרב על החווה הסינית. לדברי המפגינים, מדובר בתקיפה החמישית בשלושה השבועות האחרונים. "מכונת הרעל מסיתה והתומכים הנאמנים יוצאים לחפש דם של מפגינים", נמסר.

  • עוד באותו נושא:
  • הליכוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully