וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בן גביר על התקרית עם נתניהו: "נעלבתי - מנסים לסכסך ביני לבינו"

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 12:18

בכיר הציונות הדתית הגיב בריאיון ל-103FM על כך שיו"ר האופוזיציה סירב להיות איתו על אותה במה בהקפות שניות בכפר חב"ד. "אני נפגש עמו על בסיס שבועי ואני שומע דברים אחרים", אמר. "מאוד לא אהבתי את הדברים - מוטרד בעיקר מהיועצים של ביבי שרוצים ממשלה עם גנץ"

תיעוד ניסיון להוריד את איתמר בן גביר מהבמה לטובת עלייתו של בנימין נתניהו. 18 באוקטובר 2022/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) הגיב היום (שלישי) לתקרית עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו באירוע הקפות שניות בכפר חב"ד. "נעלבתי, מאוד לא אהבתי את הדברים", אמר בן גביר בריאיון ב-103FM. "עוד יותר הטרידה אותי המילה של אחד מהיועצים שם, שאמר שתמונה של בן גביר ונתניהו יכולה לפגוע באופציה של ממשלה עתידית עם גנץ. ממשלה של נתניהו עם גנץ היא ממשלת שיתוק".

"אני נפגש עם נתניהו על בסיס שבועי ואני שומע דברים אחרים", הוסיף "אני כן מוטרד מזה שיש יועצים שרוצים ממשלה עם גנץ. אני יודע שמנסים לסכסך בינינו לבין נתניהו, יודע מי הגורמים. יש הסתה נגדי על ידי לפיד, גנץ, מיכאלי וגלאון".

ביקורו של איתמר בן גביר בתיכון בליך, רמת גן, 6 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
"נעלב מהדברים". בן גביר/ראובן קסטרו

יו"ר האופוזיציה סירב להגיב על התקרית והתייחס רק לטענה של בן גביר כי אחד ממקורביו של נתניהו אמר לו שההימנעות מתמונה משותפת נועדה לסלול את הדרך לשיתוף פעולה עם המחנה הממלכתי של גנץ. "לפיד וגנץ הם שמאל, לא נלך איתם בשום דרך", אמר נתניהו. "אין פלא שאוסטרליה ביטלה את החלטתה להכיר בירושלים כבירת ישראל, כשגנץ אומר ש'יש מקום לבירה פלסטינית בירושלים' ולפיד אומר שהוא 'רוצה להקים מדינה פלסטינית'?. לפיד וגנץ הם שמאל. הליכוד לא ילך איתם לא ברוטציה ולא בשום דרך אחרת".

עוד בוואלה!

שבועיים לבחירות: נתניהו סירב לעלות על במה - עד שבן גביר ירד ממנה

לכתבה המלאה
מסע"ת | בנימין נתניהו 25 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
"לא נשב עם לפיד וגנץ". נתניהו/ראובן קסטרו

אתמול יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע לאירוע ההקפות שניות בכפר חב"ד בזמן שח"כ בן גביר עמד על הבמה. יו"ר הליכוד התבקש לעלות לבמה, אך הוא סירב לעשות זאת עד שבן גביר ירד ממנה. זאת, שבועיים לפני הבחירות לכנסת ה-25.

לדרישת נתניהו, המארגנים ביקשו מבן גביר לרדת מהבמה כדי שנתניהו יוכל לעלות. בכיר הציונות הדתית סירב בהתחלה, ובין הצדדים התנהל ויכוח קולני. בתיעוד מהמקום נשמע הקהל צועק את שמו של בן גביר בזמן שזה מסרב לרדת . לבסוף, הסכים בן גביר לרדת, ורק לאחר מכן נתניהו עלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully