וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

עבאס על הקלטות סמוטריץ': "מוכיח את מה שאמרתי לאורך השנה"; הליכוד: "ספין שקרי שנועד לסייע ללפיד"

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 22:45

יו"ר רע"ם הגיב להקלטות של סמוטריץ' בהן תקף את נתניהו על כך שקיים משא ומתן עם עבאס אחרי הבחירות הקודמות. "הליכוד הציע לנו הסכם קואליציוני על מלא". בליכוד מיהרו להכחיש ותקפו: "השקר הזה נועד כדי להקטין את הליכוד ושיש עתיד תהיה המפלגה עליה תוטל הקמת הממשלה"

יור רע"ם מנסור עבאס הגיב הערב (ראשון) להקלטות של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בנוגע לשיחות בין רע"ם והליכוד על שיתוף פעולה בשנה שעברה, ואמר שהן "עדות נוספת שמוכיחה את צדקת הדברים שאמרתי לכל אורך השנה האחרונה - הליכוד הציע לנו הסכם קואליציוני על מלא והבטיח לנו שותפות פוליטית אסטרטגית. אמשיך לקדם את השותפות האזרחית לטובת החברה הערבית וכלל החברה הישראלית".

בליכוד מסרו בתגובה לדברי עבאס כי זהו "ספין שקרי שנועד לסייע ללפיד להכשיר את הממשלה שהוא רוצה להקים שוב עם מנסור עבאס והאחים המוסלמים. השקר הזה גם נועד כדי להקטין את הליכוד כדי שיש עתיד תהיה המפלגה הגדולה שעליה תוטל הקמת הממשלה. הדרך היחידה למנוע זאת היא להבטיח שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר בישראל".

מנסור עבאס בהגשת הרשימות לבחירות לכנסת, 18 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
מנסור עבאס בהגשת הרשימות לבחירות לכנסת, 18 בספטמבר 2022/ראובן קסטרו

בהקלטות שפורסמו בכאן 11, אישר סמוטריץ' למעשה את גרסתו של עבאס בנוגע למשא ומתן שהתקיים בינו ובין נתניהו אחרי הבחירות הקודמות ואמר: "אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי הייתי צריך להיכנס באם אמא שלו. הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת עם רע"ם? רצה באבי אביו! אני היחיד שעמדתי בפרץ, הייתי מרוויח שני מנדטים. לי חשוב לקבע תודעה שבימין זה טאבו. אני כאילו מיישר קו אני לא משקר כשמראיינים אותי".

בצלאל סמוטריץ' מסר בתגובה: "שוחחתי עם נתניהו, לא ניתן לסכסך ביננו. נקים ביחד ממשלה לאומית יהודית וציונית. מישהו הדליף איזו הקלטה ישנה שלי ממזמן, אני רוצה לומר בצורה ברורה: שוחחתי עם שותפי וחברי בנימין נתניהו ואנחנו לא ניתן לאף אחד לסכסך בינינו, אנחנו נעבוד ביחד ונקים ביחד ממשלה יהודית, לאומית וציונית, והמדליפים והמסכסכים ואלה שפשוט מפחדים לא צריכים לפחד כי אנחנו נעשה כל כך הרבה טוב למדינת ישראל".

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מסר בתגובה כי "אני לא אהבתי את הדברים שנאמרו, כי יש לי אמנם ביקורת על נתניהו, שלא תבינו לא נכון, ואני לא חושב שהיה מישהו שהפגין כל כך הרבה נגד נתניהו כמו ושאני הפגנתי. אבל, וכאן האבל החשוב - אני לא חושב שצריך להתייחס בנימה אישית, ובטח ובטח לא לדבר בסגנון כזה, אלא להגיד לו: אדוני בנימין נתניהו, אנחנו רוצים שתהיה ראש הממשלה. אבל - זו תהיה ממשלת ימין מלא-מלא!".

נתניהו הגיב לדברים ואמר לסמוטריץ' ואיתמר לבן גביר: "תפסיקו לירות בתוך הנגמ"ש, המאבק של המחנה הלאומי הוא נגד ממשלה של לפיד והאחים המוסלמים תומכי הטרור. לפיד אומר בגלוי שהוא רוצה להוריד את הליכוד מתחת למספר המנדטים של יש עתיד כדי שעליו תוטל הרכבת הממשלה. כדי לסכל את התוכנית של לפיד צריך ליכוד גדול כדי להקים ממשלת ימין יציבה שאתם בכל מקרה חלק ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully