וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

שקד: מתמודדת עד הסוף, בימים האחרונים עברתי מסע ציד

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 20:37

על אף הלחצים והחשש שלא תעבור את אחוז החסימה, איילת שקד הבהירה כי לא תפרוש מהתמודדות בבחירות. "כוחות גדולים פועלים יום וליל ומנסים לעשות הכול על מנת לשבור אותי", אמרה וקראה לגוש הימין: "תפסיקו לירות בנגמ"ש"

בווידאו: שקד מבהירה: "לא פורשת, תפסיקו לירות בנגמ"ש"/צילום: ניב אהרונסון

יו"ר הבית היהודי איילת שקד הודיעה הערב (שלישי) כי תמשיך בריצה בבחירות לכנסת ה-25. "אני כאן כדי לעצור את חרושת השמועות - אני רצה עד הסוף", אמרה במסיבת עיתונאים שכינסה בכפר המכבייה. "יש שדיברו פעם על מסעות ציד", הוסיפה. "מסע הציד שאני עוברת הוא מטורף שבעתיים. כוחות גדולים אשר יום וליל מנסים לעשות הכול על מנת לשבור אותי".

מסיבת העיתונאים נערכה על רקע ההתייעצויות שקיימה שקד עם גורמים פוליטיים ועם מקורביה בשאלה האם תפרוש מהמרוץ לבחירות לכנסת ה-25 - או תמשיך להתמודד עד הסוף, אף שמפלגתה אינה עוברת את אחוז החסימה בכל הסקרים.

בדבריה פנתה שקד למפלגות הימין, ואמרה: "תפסיקו לירות בנגמ"ש. למרות שאני אישה, אני היחידה מראשי מפלגות הגוש למעט נתניהו שהייתה בתוך נגמ"ש. כי בלי ב' אין לביבי ממשלה. בלי ב' הולכים לבחירות שישיות עם לפיד ראש ממשלת מעבר".

הצהרת יו"ר הבית היהודי, איילת שקד בכפר המכבייה 25 באוקטבר 2022. ראובן קסטרו
נשארת במרוץ. שקד במסיבת העיתונאים, הערב/ראובן קסטרו

מענה לשאלת וואלה, האם היא מתחרטת על הבעת הנאמנות המוחלטת לנתניהו, כי הוא במילא לא רוצה אותה, ענתה: "לא מעניין אותי רגשות או יחסים, מה שמעניין אותי הוא להקים ממשלת ימין רחבה או צרה. נתניהו, אל תהמר. למה הוא מהמר? כי הוא בונה על אחוז הצבעה נמוך במגזר ערבי. זה הימור מסוכן. אני אומרת לנתניהו, אל תתעלם מהמנדטים שלנו". על השאלה האם תנסה לנהל מו"מ עם הליכוד על הבטחה לתפקיד תמורת פרישה, אמרה: "לא מעניין אותי אף תפקיד בלי הבית היהודי".

עוד בוואלה!

שקד מקיימת התייעצויות אם לפרוש מהמרוץ לכנסת

לכתבה המלאה
הצהרת יו"ר הבית היהודי, איילת שקד בכפר המכבייה 25 באוקטבר 2022. ראובן קסטרו
שקד, הערב/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום המתמודד במסגרת מפלגת הבית היהודי יוסי ברודני התייחס בכנס שדרות לחברה וחינוך במכללה האקדמית ע"ש קיי לשמועות על פרישה מהמרוץ לבחירות, ואמר: "אני מודיע חד משמעית שאנחנו רצים כל הדרך עד לכנסת ב-25".

"אנחנו מביאים מתינות וקול אחר שלא קיים בחברה הישראלית ולכן חשוב מאוד שנהיה בכנסת", המשיך ברודני. "אנחנו רואים באופן ברור, למרות שבסקרים אנחנו עדיין סביב 3 מנדטים מוצקים, שיש לנו קהל עם בסיס חזק שהוא ימין ובשום אופן לא יצביע לנתניהו, לסמוטריץ', לבן גביר או מעוז. זה ציבור שלא יצביע בכלל או לא יצביע לגנץ או מפלגות אחרות בגוש השמאל. אנחנו נשב רק במפלגה שהליכוד בראשות בנימין נתניהו ירכיב אנחנו חלק בלתי נפרד מגוש הימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully