וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

3 ימים לבחירות: ממוצע הסקרים האחרונים

עודכן לאחרונה: 29.10.2022 / 18:02

בממוצע הסקרים האחרונים לקראת יום הבחירות בערוצי הטלוויזיה ומעריב נראה כי חלות תנודות של מנדטים בין המפלגות, אך תמונת הגושים נותרת ללא הכרעה. גוש המפלגות החברות בקואליציה הנוכחית מקבל לפי ארבעת הסקרים 56 מנדטים

בווידאו: אמיתי פורת, מהבית היהודי: אנחנו לא עוברים את אחוז החסימה אבל בונים את הכוח שלנו לעתיד כמו שעשה בן גביר/מערכת וואלה!

אם הבחירות היו מתקיימות היום (שבת) גוש המפלגות התומך בראש האופוזיציה בנימין נתניהו היה זוכה ל-60 מנדטים - כך מראה ממוצע של ארבעת הסקרים האחרונים שפורסמו בערוצי הטלוויזיה ומעריב לקראת יום שלישי, יום הבחירות.

כמו כן, לפי אותם סקרים מיום שישי וחמישי ששודרו במהדורות החדשות בערוצים 12, 13 כאן 11 ובעיתון מעריב - גוש המפלגות החברות בקואליציה מקבל רק 56 מנדטים.

ממוצע ארבעת הסקרים האחרונים

/ממוצע ארבעת הסקרים האחרונים

לפי הסקר שפורסם אתמול בחדשות 12, מפלגת הליכוד מקבלת 31 מנדטים, יש עתיד 25 מנדטים, הציונות הדתית 14, המחנה הממלכתי 11, ש"ס שמונה מנדטים, יהדות התורה שבעה מנדטים, ישראל ביתנו שישה מנדטים, העבודה ומרצ חמישה מנדטים כל אחת, והמפלגות הערביות חד"ש-תע"ל ורע"ם מקבלות ארבעה מנדטים כל אחת.

/

לפי הסקר שפורסם אמש בחדשות 13, הליכוד מקבלת 30 מנדטים, יש עתיד 27 מנדטים, הציונות הדתית 15 מנדטים, המחנה הממלכתי 10 מנדטים, ש"ס שמונה מנדטים, יהדות התורה שבעה מנדטים, העבודה שישה מנדטים, ישראל ביתנו חמישה מנדטים, ומרצ, חד"ש-תע"ל ורע"ם מקבלות ארבעה מנדטים כל אחת.

/

בסקר שפורסם בערב חמישי בכאן 11 הליכוד זוכה ל-31 מנדטים, יש עתיד ל-24 מנדטים, הציונות הדתית ל-14 מנדטים והמחנה הממלכתי ל-11 מנדטים. לפי סקר זה ש"ס זוכה לשמונה מנדטים, יהדות התורה לשבעה, ישראל ביתנו לשישה, העבודה לשישה גם כן, מרצ לחמישה וחד"ש-תע"ל ורע"ם, כל אחת, זוכה לארבעה מנדטים.

/

מסקר שפורסם אתמול במעריב עולה הליכוד בראשות נתניהו הייתה מקבלת 31 מנדטים, כמו בסקר הקודם. לעומת זאת, יש עתיד בראשות יאיר לפיד, ממשיכה לשאוב מנדטים ממפלגות השמאל ועולה מ-23 ל-25 מנדטים. הציונות הדתית נותרת יציבה כמפלגה השלישית בגודלה עם נתון דו ספרתי מרשים של 14 מנדטים. המחנה הממלכתי נותרת עם 12 מנדטים בלבד.

/

לפי סקר זה ש"ס מתחזקת עם תשעה מנדטים לעומת יהדות התורה שיורדת במנדט לשישה. כך גם ישראל ביתנו שיורדת מ-7 ל-6 מנדטים. בתחתית מרצ עם 5 מנדטים, והעבודה רק עם 4. גם בסקר זה המפלגות הערביות רע"ם וחד"ש תע"ל זוכות ל-4 כל אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully