וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

הפייק של נתניהו: הזהיר מקלפיות ריקות - עם תמונות מ-2019

עודכן לאחרונה: 1.11.2022 / 14:15

חזר על עצמו: יו"ר הליכוד פרסם תמונות המשוות כביכול בין "קלפי שמאל מלאה בתל אביב" ל"קלפי ליכוד ריקה בחולון", 3 שנים אחרי שפרסם פוסט זהה עם אותן תמונות. במקביל, "הביביגרם" הפיץ מספרים של "תומכי ליכוד" כדי שמצביעי המפלגה יעודדו אותם להצביע, תוך פגיעה בפרטיות

בווידאו: בחירות 2022_פוליטיקאים בוחרים/מערכת וואלה!

יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, פרסם היום (שלישי) בחשבון הטלגרם שלו מודעה המזהירה משיעורי הצבעה נמוכים במוקדים של תמיכה בליכוד - עם תמונות מלפני שלוש שנים.

בפוסט מציג ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר תמונות המשוות כביכול בין "קלפי שמאל מלאה בתל אביב" ל"קלפי ליכוד ריקה בחולון", וכותב: "אחוזי הצבעה נמוכים במעוזי הליכוד. צאו להצביע מחל כדי לסלק את לפיד-גנץ-עבאס. חאלס! רק מחל!" - אלא שבאותו חשבון טלגרם פורסמו שתי התמונות זו לצד זו גם ב-17 בספטמבר 2019, יום הבחירות לכנסת ה-22, לפני שלוש מערכות בחירות.

בתוך כך, הבוט של נתניהו בטלגרם, הידוע בכינויו "ביביגרם", מעביר מספרי טלפון של תומכי ליכוד לכאורה כדי שמצביעי המפלגה יתקשרו אליהם להמריץ אותם להצביע - צעד שמהווה פגיעה בפרטיות. קודם העברת המספר נכתב כי "המידע נמסר לך לצרכי הבחירות בלבד בכפוף להתחייבותך לשמור עליו ולהשמידו בסוף יום הבחירות", וכן הבוט ממליץ על "תסריט שיחה" שבמסגרתו יש לומר: "אני מתקשר כי המצב בעיר שלך רע מאוד. צא להצביע מחל ותביאו אתכם את כל המשפחה. זה תלוי רק בנו", ועוד.

עוד בוואלה!

28.4% מהישראלים כבר הצביעו - הכי הרבה מאז בחירות 1999

לכתבה המלאה

פעיל של הבית היהודי הפיץ בשעות האחרונות הודעות כוזבות שלהן צורף סקר בדיוני, לפיו המפלגה עוברת כביכול את אחוז החסימה. מדובר בהטעיה: הבית היהודי לא עברה באף סקר את אחוז החסימה כבר שלושה חודשים. מהבית היהודי נמסר: "אין לנו קשר לדבר, הוא כמובן לא מטעמנו ונחשפנו אליו לראשונה כאן. קוראים לפעילי הבית היהודי להמריץ מצביעים על פי כללי המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully