וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי מועצה ופעילים חברתיים: הרשימה של כחלון נחשפת

16.1.2015 / 0:54

מפלגת "כולנו" בראשות השר לשעבר פרסמה את 11 הראשונים ברשימתה לקראת הבחירות לכנסת ה-20. את החמישייה הראשונה משלימים אלוף במיל' יואב גלנט, העיתונאית צגה מלקו, השגריר לשעבר מייקל אורן וסגניתו של ראש עיריית ירושלים, רחל עזריה

צילום: יותם רונן, טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

מפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון פרסמה אמש (חמישי) את רשימתה לקראת הבחירות לכנסת ה-20. במקום השני ברשימה שובץ כצפוי אלוף במילואים יואב גלנט, לשעבר אלוף פיקוד דרום ומפקד שייטת 13. במקום השלישי נמצאת צגה מלקו, עיתונאית וממובילות המאבק בהשמדת מנות הדם של הקהילה האתיופית. אחריה ברשימה נמצא ד"ר מייקל אורן, לשעבר שגריר ישראל בארצות הברית. את החמישייה משלימה סגנית ראש עיריית ירושלים, רחל עזריה, ממובילות מחאת העגלות.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד:
עוד בכיר פורש? השר יאיר שמיר לא הגיש מועמדות בישראל ביתנו
פריימריז הבית היהודי מוכיחים: זו לא מפלגה ליברלית | פרשנות
בנט על תוצאות הפריימריז: "קרב היום שבו ננהיג את ישראל"
ליברמן השיק את קמפיין הבחירות: "היעד שלנו - 16 מנדטים"

(צילום: דוד קורן)

משה כחלון ומייקל אורן במסיבת עיתונאים, בית ציוני אמריקה. דרור עינב
השגריר לשעבר שובץ במקום הרביעי. כחלון ומייקל אורן/דרור עינב

במקום השישי שובץ אלי אלאלוף, יו"ר הוועדה למלחמה בעוני. אחריו ברשימה: ד"ר יפעת שאשא-ביטון, לשעבר סגנית ראש עיריית קריית שמונה; רו"ח אלי כהן, לשעבר ראש תחום תאגידים ב-SNP ומרצה באוניברסיטת תל אביב; רועי פולקמן, מומחה במדיניות ציבורית ולשעבר מנהל האגף למדיניות ותכנון אסטרטגי, ממייסדי ארגון הצעירים "רוח חדשה"; ועו"ד מירב בן-ארי, חברת מועצת העיר תל אביב המחזיקה בתיק קידום נוער בעירייה. שי באב"ד, שכיהן כמנכ"ל הרשות השנייה, שובץ במקום ה-11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרצופים החדשים: פעיל חברתי, מנכ"ל וכוכבת ריאליטי

מאחורי השמות הפחות מוכרים לציבור הרחב נמצאים אנשים עם עשייה חברתית ענפה. פולקמן, איש תנועת "רוח חדשה" אשר עבד במטה הבחירות של ראש העיר ירושלים ניר ברקת ואף שימש לו כיועץ, עבד בתקופה האחרונה כראש מטה צעירים ופעילים בעיר. את הקשר בין השניים עשה אחיו של כחלון, קובי, המשמש כסגן ראש עיריית ירושלים. הוא גם זה שיזם את הקשר בין רחל עזריה לכחלון.

דמות נוספת שנחשפה ברשימה היא זו של באב"ד, לשעבר מנכ"ל צים והרשות השנייה. מועמדותו לא הייתה סוד, שכן הוא עזב את עבודתו כמנכ"ל הרשות השנייה לטובת מקום ברשימה. עם זאת, בשבועות האחרונים שילובו במפלגה הוטל בספק, והוא עצמו אמר כי הוא לא מעוניין להיות חלק מהרשימה, כיוון שהוא שואף לתפקיד ביצועי. על פי מקורבים למפלגת כולנו, שילובו ברשימה הייתה מלווה בהתלבטויות משני הצדדים, אולם לבסוף הוחלט כי הוא יהיה חלק מהמפלגה.

מקומו של באב"ד הובטח בעיקר לאור סירובו של עו"ד עדן בר טל, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת בעת כהונותו של כחלון, להצטרף לכולנו. בשבוע שעבר נעשתה אליו פנייה, אולם בר טל נמנע מלהשיב בשל התחייבויות אישיות קודמות.

מירב בן ארי הייתה עד לאחרונה מקום רביעי ברשימת "רוב העיר - רשימת הצעירים של תל אביב". בשנת 2005 זכתה בחמישה מיליון שקלים במסגרת תכנית הריאליטי "דרוש מנהיג" בהנחייתו של קובי מידן. עם זכייתה אמרה כי תתרום את הכסף להקמת מרכזים לנוער משכונות מצוקה.

(עדכון ראשון 19:54)

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully