וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן השיק את קמפיין הבחירות: "היעד שלנו - 16 מנדטים"

15.1.2015 / 10:32

יו"ר ישראל ביתנו כינס מסיבת עיתונאים בתל אביב, והביע ביטחון ביכולות המפלגה להגיע לקהל מצביעים גדול. "גם אם זה לא נראה ככה כרגע, בעוד חודש זה ייראה בדיוק ככה". הוא תקף את אלדד יניב: "שטינקר ובוגד מקצועי"

צילום: יותם רונן, עריכה: קשת סידי

יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, חשף היום (חמישי) מהי המטרה שהוא מכוון אליה במערכת הבחירות הקרובה. "היעד שלנו הוא להגיע ל-16 מנדטים. גם אם זה לא נראה ככה כרגע, אני מניח שבעוד חודש זה ייראה בדיוק ככה", אמר ליברמן במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב שבתל אביב, שבה השיק את קמפיין הבחירות של המפלגה תחת הסיסמה: "אריאל לישראל, אום אל-פחם לפלסטין".

ליברמן תקף בדבריו גם את עורך הדין והעיתונאי אלדד יניב, שנדחק אל המקום ה-30 ברשימה המשותפת של העבודה והתנועה. בתשובה לשאלה אם יהיה מוכן לשבת בקואליציה עם "המחנה הציוני", השיב יו"ר ישראל ביתנו: "שמחתי לראות את רשימת העבודה שנבחרה. שמחתי לראות מי נשאר בחוץ - הבוגד המקצועי אלדד יניב. כנראה שגם בעבודה לא אוהבים שטינקרים". בין היתר, יניב טען בעבר כי ליברמן והמיליארדר האוסטרי מרטין שלאף ביקרו יחד יצאניות בווינה.

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
הפריימריז בבית היהודי: שקד במקום הראשון, דיין נדחק
כחלון לוואלה! חדשות: "מתנגד לקווי 67', לא הובנתי כהלכה"
יחימוביץ' אחרי הניצחון: "אעמוד לצד הרצוג, בעתיד הקרוב"

אביגדור ליברמן לפני מסיבת עיתונאים בית סוקולוב. ראובן קסטרו
אביגדור ליברמן מגיע לבית סוקולוב, הבוקר/ראובן קסטרו

יו"ר ישראל ביתנו התייחס בדבריו למשימת הרכבת הרשימה של המפלגה לכנסת. "מדובר במפלגה מתחדשת. היא תתבסס רובה ככולה על אנשים שגידלנו בתוך המפלגה, אבל זה כמו קבוצת כדורגל - אתה יכול להביא שחקנים מבחוץ", אמר ליברמן. "אתמול ועדת האיתור סיימה את המיון של המועמדים. שמחתי מאוד שניגשו 65 אנשים להתמודד. שמחתי לראות גם יהודים, גם דרוזים, גם מוסלמים, גם קיבוצניקים וגם ראשי ערים. מגוון מאוד מורחב המייצג את הקשת של הציבור הישראלי. ביום שני מתכנס מרכז המפלגה ויאשר את הרשימה הסופית מתוך המתמודדים", אמר ליברמן.

מסיבת העיתונאים של ליברמן מגיעה על רקע גל פרישות של בכירים בישראל ביתנו, בצל פרשת השחיתות שבה מעורבים בכירים במפלגה. אחת מהמעורבות בפרשה היא סגנית שר הפנים לשעבר, פאינה קירשנבאום, שהודיעה השבוע על החלטתה לפרוש מהחיים הפוליטיים. כמו כן, ביום שישי האחרון הודיע השר לביטחון הפנים בשש השנים האחרונות, יצחק אהרונוביץ', כי הוא לא יתמודד לקדנציה נוספת בכנסת. קדמו לו שר התיירות עוזי לנדאו וח"כ דוד רותם. מנגד, איש התקשורת שרון גל הודיע לאחרונה על הצטרפותו למפלגה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פאינה קירשנבאום. ראובן קסטרו
פרשה. פאינה קירשנבאום/ראובן קסטרו

במהלך מסיבת העיתונאים היום התייחס ליברמן גם לסוגיית פרשת השחיתות שמעיבה על קמפיין הבחירות של ישראל ביתנו. "זכותה ומחובתה של המשטרה לחקור כל דבר, אין לנו עם כך שום בעיה. אם מישהו יימצא אשם, הוא יצטרך לשלם את כל המחיר. אין בכך שום ספקות", הדגיש ליברמן.

עם זאת, לאחר מכן, המשיך שר החוץ בקו התקיף שהוא נוקט לאחרונה נגד מערכות אכיפת החוק ונגד כלי התקשורת. "אני כבר דיברתי על העיתוי ועל הניסיון להגיע לכלי התקשורת. במדינה דמוקרטית ההרשעות הן רק בבית משפט. הניסיון להרשיע אותנו באמצעות הדלפות לתקשורת. הדלפות רשעיות ומגמתיות שהן כולן במקרה הטוב בגדר הטעיה", אמר, והוסיף: "זו הפעם האחרונה עד סוף מערכת בחירות שאתייחס לנושא. נתתי הוראה לכל אנשי ישראל ביתנו להתייחס לפרשה הזו, אך ורק אחרי הכרעה לבית המשפט. יש אנשים שמנסים בכוח לגרור אותנו לוויכוח, אבל זה לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully