וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הדשדוש: ראובן אדלר ינהל את קמפיין המחנה הציוני

14.2.2015 / 23:42

אדלר יהיה האסטרטג הראשי ויתווה את קו הקמפיין לקראת השלב הסופי של מסע הבחירות. צירופו מגיע אחרי שבועות ארוכים של עימותים פנימיים במפלגה, וביקורת כלפי הקמפיין הקיים, שמוגדר אנמי לדעת בכירים במחנה הציוני

ראובן אדלר בועידת הנשיא 2009. אורי לנץ
ראובן אדלר/אורי לנץ

יו"ר המחנה הציוני, חבר הכנסת יצחק הרצוג, סיכם היום (שבת) עם הפרסומאי ראובן אדלר על צירופו לצוות הקמפיין של המפלגה לאחר מגעים ממושכים. במסגרת המינוי, הוא יהיה האסטרטג הראשי ויתווה את הקו של הקמפיין לקראת השלב העיקרי והאחרון של מסע הבחירות.

צירופו של ראובן אדלר מגיע אחרי שבועות ארוכים של עימותים פנימיים בתוך מטה הבחירות של המפלגה. אדלר היה אמור לשמש האסטרטג הראשי של מפלגת העבודה בבחירות, אולם אחרי צירופה של לבני לרשימה, שנעשתה ללא התייעצות עמו, וכן בשל מחלוקת כספיות בין הצדדים, החליטו הרצוג ואדלר להיפרד. על דבר המגעים בין הפרסומאי הבכיר ובין המחנה הציוני פורסם לראשונה ב"הארץ".

לקריאה נוספת:
לבני: "לא נשב בממשלה אחת עם הליכוד והבית היהודי"
עמוס עוז נגד המחנה הציוני: החליפו את השם כדי להתחנף לימין
לא ממריא: חודש לבחירות, הרצוג עסוק בלשכנע את המשוכנעים

המחנה הציוני מציג את רשימתו לכנסת ה-20. ראובן קסטרו
ביקורת פנימית על קו הקמפיין הנוכחי. המחנה הציוני/ראובן קסטרו

אדלר, שותף במשרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי GREY ושות'", נחשב לאחד מיועציו הקרובים ביותר של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, ומחברי "פורום החווה". הוא עמד בבחירות 2001 ו-2003 מאחורי הקמפיין של שרון וסייע בבחירתו לראשות הממשלה. בבחירות 2006, לאחר שהקים שרון את מפלגת קדימה בראשותו אך שקע בתרדמת עקב אירוע מוחי, סייע אדלר לבחירתו של אהוד אולמרט לראשות הממשלה.

עוד באותו נושא

מבוכה במחנה הציוני: פיטרו את מנהלי הקמפיין - ופרסמו הכחשה

לכתבה המלאה

מטרתו העיקרית של אדלר: לאחד השורות במטה המסוכסך

בבחירות 2009 ניהל אדלר את הקמפיין של מפלגת קדימה, שבראשותה עמדה אז ציפי לבני, שבהן זכתה ב-29 מנדטים - מנדט אחד יותר מהליכוד. עם זאת, לא הצליחה לבני להרכיב ממשלה בראשותה. מאז נפרדו דרכיהם, ואדלר לא היה מעורב בקמפיינים פוליטיים בבחירות הקודמות.

בשבועות האחרונים נשמעה במטה העבודה ביקורת על האסטרטג הראשי, אסף אייזן, בטענה כי הוא מתווה דרך אנמית וממלכתית. בנוסף לכך, נשמעה גם ביקורת על הפרסומאי יורם לוי אשר מוביל את הקמפיין הפרסומי של המפלגה, וכן התעוררו מחלוקות בין יו"ר המטה, איתן כבל, והמועמד אלדד יניב שמסייע לו, לבין מנהלי ההסברה איתן לוין וממי פאר. כל הסכסוכים הללו הובילו להתנהלות מביכה ולא מתואמת של קמפיין המפלגה, כאשר לא פעם התבטאו הצדדים האחד נגד השני באופן פומבי.

משימתו העיקרית של אדלר תהיה לייצב את הזעזועים ולאחד את השורות בתוך המטה המסוכסך בחודש שנותר עד לבחירות.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully