וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה במחנה הציוני: פיטרו את מנהלי הקמפיין - ופרסמו הכחשה

11.2.2015 / 0:22

אחרי שגורמים במפלגה הודיעו על פיטורי משרד הפרסום "פאר לוין", שחרר המחנה הציוני הכחשה רשמית: "אלו שמועות, אין שינוי בצוות המקצועי". גורם בקמפיין: "הרצוג נבהל מההדלפה"

יו"ר העבודה יצחק הרצוג. ראובן קסטרו
אכזבה מהקמפיין? יו"ר המפלגה יצחק הרצוג/ראובן קסטרו

מפלגת המחנה הציוני החליטה אמש (שלישי) להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום "פאר לוין", שניהל עבורה עד כה את קמפיין הבחירות. אולם אחרי שגורמים במפלגה אישרו זאת, הוציאה הסיעה הודעה המכחישה את המהלך.

בהודעת המפלגה נכתב: "במטה המחנה הציוני מכחישים את השמועות על שינויים במטה ההסברה ומדגישים שאיש לא פוטר ואין כל שינויים בצוות המקצועי. אנחנו עוסקים אך ורק בהחלפת שלטון נתניהו ולא ברכילויות".

אלא שמקור המעורב בקמפיין המפלגה סיפר כי התמונה מעט שונה. "כבר חודשיים שהרצוג לא מרוצה מהמשרד 'פאר לוין'. הערב התקבלה החלטה עקרונית להיפרד מהשניים ולהישאר ללא מנהל חיצוני לקמפיין, כך שהאסטרטגיה והדוברות תופקד אך ורק בידי אנשים מתוך המפלגה. אלא שהרצוג ראה את ההדלפה, נבהל והוציא הודעת הכחשה. כעת, אם הם יפוטרו זה יראה רע, וגם אם ימשיך את ההתקשרות איתם זה ייראה מוזר לאור העובדה שברור לכל שהוא לא שבע רצון מהתנהלותם".

לקריאה נוספת:
לבני: "לא נשב בממשלה אחת עם הליכוד והבית היהודי"
"נתנגד לכל פסילה": מה עמדת הרצוג על מועמדות זועבי?
בוז'י, אל תנסה להיות נתניהו

הצגת רשימת "המחנה הציוני" 25 בינואר 2015. ראובן קסטרו
"עוסקים רק בהחלפת נתניהו, לא ברכילות". חברי המחנה הציוני/ראובן קסטרו
"כעת, אם הם יפוטרו זה יראה רע, וגם אם תמשיך ההתקשרות עמם זה ייראה מוזר"

קודם לכן גורמים במפלגה אישרו את הפרטים ומסרו לוואלה! חדשות כי על אף שההחלטה עדיין אינה סופית, לפי שעה אין מועמד שאמור להחליף את משרד הפרסום. הדוברים המקצועיים של מפלגת התנועה והעבודה ינהלו את הדוברות השוטפת של המחנה הציוני. הפרטים פורסמו לראשונה בחדשות ערוץ 10.

סקר בחירות: שוויון בין הליכוד והמחנה הציוני

זה כמה שבועות נשמעת ביקורת גלויה במפלגה על כך שקמפיין הבחירות שמנהלים ראשי הסיעה נראה חיוור ומגומגם לעומת זה של הליכוד. כל עוד המצב בסקרים הראה יתרון למחנה הציוני, נשמרה הביקורת בפורומים סגורים. אולם ככל שמתרבים הסיכויים שנתניהו ירכיב את הממשלה הבאה, יותר ויותר פעילים וחברי כנסת מביעים תסכול על דרך ניהול הקמפיין.

בין היתר, נשמעו טענות שלפיהן חברי הכנסת אינם מעורבים בפעילויות ההסברה, כי התכנית הכלכלית של טרכטנברג לא משקפת את הקו הכלכלי של המפלגה, וכי הסרטונים שמופקים לטובת הקמפיין נראים ממלכתיים ומשעממים. עוד טענו פעילים בולטים במטה, כי בעלה של ציפי לבני, נפתלי שפיצר, מתערב יתר על המידה בהחלטות הקשורות בפרסום.

טענה אחרת שעלתה היא שלבני טרפדה את הבאתו של שאול מופז, דבר שהביא למינויו של אלוף (במיל') עמוס ידלין לדמות הביטחונית הבכירה במפלגה, על אף שאינו מביא אליה קהלים חדשים.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 20:41)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully