וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משכנעים להצביע לבית היהודי": בנט יצא לסיור - והתבלבל

23.1.2019 / 15:49

שר החינוך יצא עם שותפתו להנהגת הימין החדש איילת שקד לסיור בירושלים על מנת לשכנע בוחרים בעמדות המפלגה. אלא שבין דוכני הפלאפל לתמונות הסלפי, טעה בנט ונקב בשם המפלגה ממנו הוא ושקד התפלגו רק לאחרונה. בנט: "לפחות לא שמרתי על נתניהו מאוחדת"

צילום: דף הפייסבוק "הימין החדש", עריכה: איתי עמרם

ראשי הימין החדש, השרים נפתלי בנט ואיילת שקד יצאו היום (רביעי) לסיור בחירות במרכז ירושלים, והעבירו אותו בשידור חי בפייסבוק. במהלך הסיור, ניסו השניים לשכנע בוחרים להצביע למפלגתם החדשה, בין ביקור בדוכן פלאפל, תמונות סלפי ושיחות זועמות עם מתמחים שלא עברו את מבחני הלשכה.

בנט גם שידר טעות פרוידיאנית למצלמה כשאמר "איילת ואני יצאנו למסע שכנוע ברחובות ירושלים, ומנסים לשכנע אנשים להצביע לבית היהודי, בינתיים המאזן הוא לא רע". מאוחר יותר הגיב בנט בטוויטר בציניות: "לפחות לא שמרתי על נתניהו מאוחדת".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
בלי כוכבים, בלי מנדטים: הקרב על הרשימה הסודית של אבי גבאי
עשרות מנדטים ורק שופט אחד: שדה הקרב ההמוני בפריימריז של הליכוד
לא רק יעל ארד: הקמפיין של מרצ שורף את הרשת מהסיבות הלא נכונות

שר החינוך, נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד יוצאים לרחובות על- מנת לגייס בחורים למפלגתם החדשה "הימן החדש". אתר רשמי
"לפחות לא שמרתי על נתניהו מאוחדת". בנט ושקד בסיור/אתר רשמי

את הסיור פתחו השניים, תוך שבנט מכבד את שקד להציג את מטרתו: "יצאנו לרחובות ירושלים כדי לשכנע אנשים להצביע לימין החדש ולשמוע מה מציק להם". בנט הוסיף: "זה מעין חוג בית בהליכה". הראשונים לפגוש, חרדי וחילוני, התלוננו על מבחני הלשכה. בנט עצר אותם בתחילת דבריהם ואמר: "חילוני וחרדי, אתם כמו הפוסטר של המפלגה".

כשנשאלו למי יצביעו והגיבו שמתלבטים אז בנט הגיב: "נתניהו צריך להיות ראש הממשלה הבא אבל לצדו צריך ימין חזק. ימין שלא משחרר מחבלים, ימין שממשיך את המהפכה השמרנית של איילת במשפט", ובתגובה השיב עובר האורח לבנט: "אז מה אתה אומר על ברוך מרזל?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שר החינוך, נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד יוצאים לרחובות על- מנת לגייס בחורים למפלגתם החדשה "הימן החדש". אתר רשמי
בנט ושקד במהלך הסיור, היום/אתר רשמי

עוברי אורח העריפו אהדה רבה על בנט ושקד, ובנט ניצל את ההזדמנות גם להעריף מחמאות על שקד: "מה את חושבת על איילת? איזו מלכה!", סינן לרגע לנערה צעירה. בנט גם לא ויתר על כדור פלאפל שדחפו לו לפה, לא לפני שחשף כי הוא בדיאטה ואחד מהקונים בחנות צינן את ההתלהבות של הסיור ואמר: "אנחנו עם הימין הישן".

בנט חזר על המסרים פעם אחר פעם, ואמר: "הסיפור האמיתי בבחירות הוא מי יהיה ליד נתניהו. כשאתה מצביע לנו, אתה מקבל שניים במחיר אחד - אותנו כמפלגה ואותו כראש הממשלה". בהמשך הוסיף: "אם אנחנו נקבל מספיק מנדטים, אני אהיה שר הביטחון ואיילת שרת המשפטים אבל אנחנו צריכים 13 מנדטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully