וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בסביבת נתניהו: "לא רצה את סער במקום הראשון - והצליח"

6.2.2019 / 16:49

מהגורם נמסר כי "ראש הממשלה מאוד מרוצה מתוצאות הפריימריז, וכלל היעד שהגדיר הושגו בהצלחה", זאת בתום ספירת מרבית מהקלפיות בפריימריז בליכוד, ועל רקע התברגותו של גדעון סער במקום הרביעי ברשימה

צילום: ליכוד TV

בעוד תוצאות הפריימריז של מפלגת הליכוד ממשיכות לזרום, אמר היום (רביעי) גורם בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הוא לא רצה את גדעון סער במקום הראשון - והצליח. ראש הממשלה נתניהו מאוד מרוצה מהתוצאות המסתמנות של הפריימריז". הגורם הוסיף כי ראש הממשלה הגדיר שלושה יעדים לפריימריז הללו: "רשימה חזקה ואיכותית, שגדעון סער לא יעמוד בראש הרשימה, שהצעתו לשריונים תתקבל ברוב גדול - כל היעדים האלה הושגו בהצלחה".

שר הפנים לשעבר גדעון סער הודה היום למתפקדי הליכוד, זאת לאחר שהצליח להתברג למקום הרביעי ברשימת המפלגה בתום ספירת 85% מהקלפיות בפריימריז. "אני מבקש להודות לחברי הליכוד על שנתנו בי אמון מחודש ואחרי ארבע שנים של פסק זמן מהחיים הציבוריים - בחרו בי מחדש להנהגת הליכוד", אמר. "אני מודה להם על תמיכתם ואהבתם ועל כך ששמרו לי אמונים כפי שאני שמרתי אמונים לליכוד גם בימים הקשים ביותר".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
גדעון סער הודה למתפקדים: "ההישג הפוליטי הגדול ביותר שלי"
גדעון סער: נתניהו מנהל מסע רדיפות נגדי ואני מבליג בשל האחריות
מתקרבים לסיום הספירה: קרב צמוד על המקום הראשון ברשימת הליכוד

גדעון סער, פריימריז הליכוד, גני התערוכה, 5 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
גדעון סער בפריימריז של הליכוד אמש באקספו תל אביב/ראובן קסטרו

מלחמת נתניהו-סער הגיעה לנקודת רתיחה כשביום ראשון האחרון גורם בסביבת נתניהו אמר כי ראש הממשלה פועל על מנת שסער לא יוביל את רשימת הליכוד. אותו גורם הדגיש כי "מעבר לכך נתניהו לא מתערב בדירוג השרים וחברי הכנסת".

בנוסף, הופיע ביום ראשון ראש הממשלה בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הליכוד וטען כי סער רקם מזימה מאחורי גבו, במסגרתה נשיא המדינה ראובן ריבלין יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה - על סער ולא על נתניהו, "לא המצאתי, באו אליי אנשים בליכוד ואמרו לי שגדעון פנה אליהם ואמר 'אחרי הבחירות לא יטילו את ההרכבה על נתניהו, יגידו שהוא בשימוע ולכן אני מבקש את תמיכתכם'- אני חושב שהתרגיל הזה לא יצליח".

עוד באותו נושא

גורם בסביבת נתניהו: פועל לכך שסער לא יוביל את רשימת הליכוד

לכתבה המלאה
גדעון סער בנימין נתניהו 2009. AP
"שגדעון סער לא יעמוד בראש הרשימה", יעד של נתניהו/AP

גדעון סער התייחס שלשום למתקפה של נתניהו נגדו ולדבריו "טענותיו הן שקר וכזב מוחלט. אני עומד מאחורי נתניהו ואמליץ לנשיא על הרכבת הממשלה על ידו". בריאיון לחדשות 12 הדגיש סער כי לא רק שלא יזם תרגיל שכזה, אלא שהוא נאמן לתנועת הליכוד ולמועמד מטעמה. "נתניהו הוא המועמד שלנו. רק אם בעתיד אבחר, אז ארכיב ממשלה. כל עוד שזה לא קורה - אני נאמן להכרעות של התנועה ואני חייל של הליכוד", אמר.

סער גם האשים את נתניהו בניהול מסע רדיפה, "ראש הממשלה ובני משפחתו מנהלים מסע רדיפה נגדי. הם מאיימים על פעילי שטח של הליכוד ועל ח"כים שמעיזים להגיע לכנסים שלנו. אני הבלגתי על כל אלה - כי יש לי אחריות. אני מכבד את ראש הממשלה והאמת תנצח את השקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully