וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עתיד במתקפה נגד יעלון: "עשה שופינג מביך במפלגות"

במסגרת שבתרבות בבאר שבע כינה ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) את שר הביטחון לשעבר פוליטיקאי דרג ח'. "אם היה מקבל כל מה שרוצה, היה הולך אחרי יאיר לפיד לכל מקום, ברגע שאמרנו לו לא - הוא תוקף. שיתבייש לו". עוד אמר כי מפלגתו לא תשב בממשלת נתניהו אם יוגש נגדו כתב אישום

צילום: וואלה!NEWS

ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) התראיין הבוקר (שבת) במסגרת שבתרבות בבאר שבע והתבטא בחריפות נגד שר הביטחון לשעבר משה יעלון. "אני לא רוצה לספר על מסע השופינג המביך של בוגי בכל המפלגות", אמר לעיתונאי רועי כץ. "כולל מפלגת יש עתיד רק לפני חודשיים. הוא עשה מסע שופינג מביך של פוליטיקאי דרג ח'", אמר.

לדבריו, בוגי הסכים להתמודד ברשימתו של יאיר לפיד, ולוותר על ראשות המפלגה בתמורה לשורה של תנאים אותם לא פירט. "אם היה מקבל כל מה שרוצה, היה הולך אחרי יאיר לפיד לכל מקום, ברגע שאמרנו לו לא - הוא תוקף את לפיד. שיתבייש לו".

עוד התייחס כהן לאיחוד אפשרי של מפלגתו עם חוסן לישראל, בראשות הרמטכ"ל בני גנץ: "אני יודע שמדברים, אנחנו שואלים שאלות מהותיות ומקבלים תשובות מגומגמות". עוד הוסיף כי הוא היה רוצה לשמוע מהם "יותר מהות". "גנץ אדם ראוי וערכי", אמר. "יש עוד שבועיים זה הרבה זמן בפוליטיקה. מעבר לשאלות על מי מקום ראשון ומי שני, אנחנו צריכים לשמוע ממנו על מהות".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
הטורף נתניהו: שיא מנדטים לליכוד, עם כוכבית מבהילה לראש הממשלה
מה עוד הוא מכין? מצטרפת חדשה לגנץ
"לוקחת את האמונה צעד אחד קדימה": אלונה ברקת מצטרפת למפלגת "הימין החדש"

מאיר כהן בשבת תרבות באר שבע 9 בינואר 2019. צילום מסך
שבת תרבות בבאר שבע. ח"כ מאיר כהן/צילום מסך

לשיטתו, אם יהיה איחוד, הוא יתקיים רק תחת הנהגתו של לפיד. "אני אומר ליאיר לפיד רק אתה צריך להוביל את הגוש הזה, זו עמדתי מתוך היכרות עם הנבחרת הטובה ביותר. לי יש את הניסיון כשר רווחה וליעל כשרת בריאות, אנחנו יודעים להיכנס לתפקידים ולהתחיל לעבוד ישר". עוד אמר כי המפלגה בה הוא חבר, יש עתיד, לא תשב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אם יוגש כתב אישום. "לא נהיה שם".

מתנועת חוסן לישראל - תל"ם נמסר בתגובה לדבריו של כהן: "חבל שיש כאלה ביש עתיד שנלחצים ומפיצים כזבים. יעלון לא ביקש להצטרף ליש עתיד, השיח עסק אך ורק בבחינת אפשרות לחיבורים בין מפלגות. נקווה שמאיר כהן יפנים: יש עתיד בחיבורים - אין עתיד בשקרים".

עוד באותו נושא

שתי שאלות מנתניהו, שאלה אחת מגנץ: הסקר שפרץ את הסכר

לכתבה המלאה
ציפי לבני בכנס התנועה לאיכות השלטון במודיעין, 4 בפברואר 2019. ניב אהרונסון
ציפי לבני בכנס התנועה לאיכות השלטון בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

במקביל, יו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני התראיינה במסגרת שבתרבות בנתניה ואמרה כי "ביטחון לא שייך לגנרלים בלבד או לגברים בלבד. כדי לקבל החלטות ביטחוניות צריך מבט על ומדינאות". לדבריה, "להתחיל מבצע זה החלק הקל, לדעת איך לסיים ולייצר שינוי מציאות זה החלק הקשה ואת זה אני יודעת לעשות".

עוד אמרה כי "חשוב שבבחירות האלה נכריע מה אנחנו רוצים ואנחנו רוצים רוב יהודי במדינה יהודית, דמוקרטית ובטוחה". לשיטתה, שותפיה לדרך אינם אומרים זאת "מחשש שמא מה יגידו".

לבני העבירה ביקורת על שותפתה לשעבר, מפלגת העבודה, שלדבריה, "אינה אותה מפלגה". "אם החליטה לקפל את הדגל המדיני, אז זו כבר לא אותה מפלגה", ציינה. "רבין ייצג בהכרח דגל מדיני-ביטחוני מעבר לדגלים החברתיים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully