וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבד עד הסוף": כחלון לא חובר לאף אחד, ועוקץ בדרך את "ישראל היום"

10.2.2019 / 8:50

יו"ר "כולנו" תקף את הפרסום בחינמון, שקשר את מפלגתו ליאיר לפיד ובני גנץ. "מניפולציות זולות ולא מתוחכמות", הסביר, "ידיעה מצוצה מהאצבע"

צילום: שי מכלוף, עריכה: נועה לוי

עם התקרבות מועד סגירת הרשימות הסופיות לכנסת ב-21 בפברואר, והעלאת ההילוך בכל הקשור לחיבורים ואיחודים בין המפלגות, שב ומבהיר הבוקר (יום ראשון) יו"ר כולנו משה כחלון כי הוא אינו מתכוון לחבור לאף מפלגה. "כולנו רצים לבד עד הסוף", אמר בשיחה עם וואלה! NEWS.

שר האוצר הכחיש את הדיווחים ודחה את ההערכות לפיהן הוא עשוי לחבור לאחת ממפלגות המרכז או לחזור לליכוד. "הכל מניפולציות זולות ואפילו לא מספיק מתוחכמות", הדגיש.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
מפסידים, הביתה: הפריימריז המדכאים של העבודה
3,000 שקלים בלבד, ואלי ישי על הקו

שר האוצר, משה כחלון במהלך ישיבת סייעת כולנו 15 באוקטובר 2018. ראובן קסטרו
"ידיעה בכוונת מכוון". כחלון/ראובן קסטרו

הבוקר פורסם בעיתון "ישראל היום" כי במפלגת "יש עתיד" בוחנים אפשרות לריצה משותפת עם כחלון, וגורמים פוליטיים הצביעו גם על אפשרות ולפיה במפלגת "חוסן לישראל" של בני גנץ בחנו בחיוב חיבור מעין זה. עם זאת, לדברי כחלון, מדובר בפרסומים מגמתיים שמטרתם לפגוע בו ולעודד את איחוד מפלגות הימין, והוא שב ומתחייב כי הוא לא מתכוון לחבור לאף מפלגה.

בכולנו תקפו את הפרסום ב"ישראל היום" ואמרו כי "מדובר בעוד ידיעה מצוצה מהאצבע שנכתבה ופורסמה בכוונת מכוון ללא קבלת תגובה כנדרש. זה חלק מקמפיין שנועד לפגוע ב'כולנו', שהודיעה מעל לכל במה כי תתמודד עצמאית. אין אף מפלגה בישראל שמציגה ניסיון, יכולת ועשייה מוכחת, כפי שאנו מציגים. לצד מפלגות נטולות עמדה ומפלגות אחרות העסוקות ביצירת ריב, פלגנות ומדון בחברה הישראלית - רק כולנו מתייצבת כאשר הדאגה לאדם במרכז".

הטורף ביבי

שיא מנדטים לליכוד, כוכבית מבהילה לנתניהו

לכתבה המלאה

נגד נתניהו: תשדיר הבחירות של משה כחלון וכולנו

יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully