וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: אם לא יהיו 61 ממליצים - בליכוד יחליפו את נתניהו באותו הערב

12.9.2019 / 19:15

יו"ר ישראל ביתנו הגיע לכנס פעילים בעוטף עזה ואמר כי הוא חושב שיהיו אפשרויות להרכיב ממשלה ללא נתניהו. ליברמן הבהיר כי קיימת רק אופציה לממשלת אחדות יחד עם כחול לבן, ותקף את מדיניות ראש הממשלה בדרום, אותה כינה: "השפלה לאומית"

צילום: שי מכלוף

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר הערב (חמישי) כי "אני חושב שיהיו אפשרויות להרכיב ממשלה אחרת. אם לא יהיו 61 ממליצים, בליכוד יחליפו אותו (נתניהו) באותו ערב". בכנס פעילים בעוטף עזה התייחס ליברמן למשא ומתן הקואליציוני לאחר הבחירות וטען כי אם ייבחר, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יוותר על החרדים. לדבריו, "מי שמצביע ליכוד מצביע לדרעי".

"הגענו להזדהות ולתמוך ביישובי עוטף עזה", אמר ברקע המתיחות באזור בימים האחרונים. יו"ר ישראל ביתנו הדגיש כי "המציאות של השבוע האחרון לא יכולה להימשך. לא ייתכן שראש הממשלה יפסיק אסיפה בגלל ארגון טרור. מדובר בהשפלה לאומית".

אביגדור ליברמן בנחל עוז, 12 בספטמבר 2019. שי מכלוף
ליברמן בעוטף עזה, היום/שי מכלוף

ליברמן התייחס גם לחוק המצלמות, שנפל אתמול בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. "חוק המצלמות, היה חוק לשיבוש הבחירות", תקף. "הצענו פיקוח בכל המגזרים. ראש הממשלה האשים אותי גם ברצח ארלוזרוב, הוא רוצה לבעוט את הפנדל וגם להיות שוער".

באשר למפלגתו הבהיר כי "לא נשב לא עם מרצ, לא עם החרדים ולא עם הרשימה המשותפת, אין סיכוי כזה. בניגוד לכחול לבן אנחנו לא משחקים משחק כפול. יש אופציה אחת - ממשלת ליכוד, אנחנו וכחול לבן. לא פרץ ולא מרצ, הלכנו פעמיים לבחירות בגלל נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully