וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה אחרי תוצאות המדגמים: "לא נשב עם נתניהו"

18.9.2019 / 1:21

פרץ ביקש להודות לפעילים ולהמתין לתוצאות האמת, לאור הירידה בכוחה של המפלגה למרות הריצה המשותפת עם גשר ולוי-אבקסיס. במפלגה הדגישו כי לא יחברו לקואליציה בהנהגת הליכוד תחת נתניהו. ראש מטה השטח של המפלגה: "הקשר עם גשר יצר בית חברתי אמיתי"

צילום: חדשות 12, 13 ותאגיד כאן 11

יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ הודה אמש (שלישי) לפעילי המפלגה, וביקש להמתין לתוצאות האמן. "אני מודה לכולם על המאמץ האדיר שלכם ומבקש מכם להמתין עד שיגיעו תוצאות האמת וכל חברינו שנמצאים בקלפיות ישלימו את מלאכתם", מסר פרץ. במפלגה הבהירו כי הם לא ישבו עם בנימין נתניהו באותה ממשלה וכי פרץ יעמוד בהבטחתו.

יורם מרציאנו, ראש מטה השטח של מפלגת העבודה, טען כי "שחטו אותנו בתקשורת" וקרא להמתין לתוצאות האמת: "כרגע יש לנו שישה מנדטים, אבל אנחנו מחכים עד הבוקר. אנחנו עובדים ועדיין סופרים קולות. כרגע זה לא זמן לסיכומים".

כינוס חירום, עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס, בחירות לכנסת ה-22, 17 בספטמבר 2019. אבי כהן
פרץ ולוי-אבקסיס, אמש/אבי כהן

מרציאנו התייחס למצבה של המפלגה כשפרץ נבחר לעמוד בראשה ואמר כי הוא "קיבל את המפלגה לפני חודשיים כשהיא מרוסקת ועם חובות. יום אחרי שעמיר נבחר, שלי יחימוביץ' התפטרה, טל רוסו עזב, אבי גבאי לא עושה כלום. עמיר פרץ מכהן כחבר כנסת יחיד ואנחנו מקבלים מפלגה שאין בה כלום. אני מגדיר את זה לא כמפלגה בקומה, אלא מפלגה מתה. ברק הולך, סתיו שפיר הולכת".

לדבריו, "החבירה לגשר הייתה אחד הדברים הטובים ותראו שבסופו של דבר אורלי לוי וחבריה עושים פה המון. הקשר שהתחיל יצר בית חברתי אמיתי".

עוד בוואלה!

ספירת קולות, מו"מ קואליציוני והשבעת הכנסת: המדריך ליום שאחרי הבחירות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully