וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר הסתנן לאולם השופטת שתנהל את משפט נתניהו: "צריך מי שיאבק בחונטה"

26.2.2020 / 18:10

במהלך צילום סרטון שבו הוא תוקף את מערכת המשפט, נראה יו"ר עוצמה יהודית נכנס ללא אישור לאולם בו שפטה רבקה פרידמן-פלדמן במחוזי בי-ם ועובר לכאורה על חוק התעמולה. בסרטון, שהגיע לוואלה! NEWS, בן גביר מציג את ספסל הנאשמים: "כאן, אחרי הזכוכית, הם יושיבו את רה"מ"

.

עו"ד איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, הסתנן בתחילת השבוע לאולם השופטת רבקה פרידמן-פלדמן בבית המשפט המחוזי בירושלים, וצילם סרטון תעמולת בחירות שבו העלה את הצורך להאבק ב"חונטה המשפטית". בן גביר צילם את הסרטון שעסק בתיקים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו דווקא באולם של פרידמן-פלדמן, היות שהיא זו שתעמוד בראש ההרכב שידון בעניינו של נתניהו.

בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS, בן גביר נראה נכנס לאולם השופטת, מציג את ספסל הנאשמים ואומר: "כאן על הספסל הזה, מאחורי הזכוכית, הם הולכים להושיב את ראש הממשלה בנימין נתניהו". לטענתו, "הם עושים את זה כי הם רואים בו נציג הימין, הם רוצים להמליך את השמאל. כשאנחנו רואים שהמערכת מתנכלת אליו, וחברי הכנסת של הליכוד לא מסוגלים לפצות פה. הם מפחדים ממנדלבליט".

בן גביר אמר כי חייבים שמפלגתו תעבור את אחוז החסימה כי "צריך שיהיה מי שיאבק בחונטה המשפטית, במערכת שרודפת את נתניהו, יחשוף את כל מה שמנדלבליט תפר נגד נתניהו". הוא טען כי "באולם הזה, במשך שנים רבות, עשרות פעמים, ניצחתי את הפרקליטות, ניצחתי את שי ניצן. נתניהו צריך מי שישמור עליו. חייבים עוצמה יהודית כדי להציל אותו, כדי להציל את שלטון הימין".

איתמר בן גביר, ועדת הבחירות המרכזית, כנסת 29 בינואר 202. ראובן קסטרו
"הם רוצים להמליך את השמאל". בן גביר בוועדת הבחירות/ראובן קסטרו

הצילום של בן גביר בתוך בית המשפט לטובת תעמולת בחירות הוא מנוגד לחוק, ובדוברות בתי המשפט אמרו כי "פרטי המקרה אינם מוכרים. עו"ד בן גביר לא פנה בבקשה לקבלת אישור לצילום באולם בית המשפט כמתחייב בדין ובהוראות נוהל צילום והקלטה בבתי המשפט, וככל שאכן מדובר בסרטון תעמולה אסור הענין טעון בירור בפני הגורמים המוסמכים לכך".

עוצמה יהודית בראשות בן גביר רצה בבחירות הקרובות ברשימה נפרדת, ולפי בן גביר, הוא אינו מתכוון לפרוש מהמרוץ, זאת למרות שבסקרים שהתפרסמו עד כה, המפלגה כלל לא עוברת את אחוז החסימה. בבחירות הקודמות הגיע בן גביר למספר גבוה יחסית של מצביעים - כ-84 אלף בני אדם שהצביעו לעוצמה יהודית, אך הוא לא עבר את אחוז החסימה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנשי מפלגת ימינה מנהלים בימים האחרונים קמפיין אגרסיבי נגד הצבעה לעוצמה יהודית בבחירות בשבוע הבא, זאת לאחר שהבינו כי עו"ד בן גביר לא יפרוש מהמרוץ הנוכחי. הם בעיקר מתמקדים במסר שלפיו "אסור להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה".

עוד בוואלה!

סקר וואלה! NEWS: תיקו בין הליכוד לכחול לבן, יתרון לגוש הימין

לכתבה המלאה
השופטת רבקה פרידמן פלדמן. -, אתר רשמי
נכנס לאולמה ללא אישור. השופטת פרידמן-פלדמן/אתר רשמי, -

בעוצמה יהודית אמרו בתגובה כי "הגיע הזמן שבליכוד יפסיקו את המתקפות נגד עוצמה יהודית. לעוצמה יהודית יש בייס קשיח של מצביעים שיצביעו רק לעוצמה יהודית ולא לאף מפלגה אחרת. אנו קוראים לליכוד להפסיק את המתקפות נגדנו, ובמקום לנסות לפגוע בסיכויים להקמת ממשלת ימין, לסייע לעוצמה לעבור את אחוז החסימה כדי שאחרי הבחירות תוקם ממשלת ימין חזקה ויימנעו בחירות רביעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully