וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' על סערת ההקלטות: "עיתוי הפרסום לא מפתיע"; עבאס: "מוכיח את מה שאמרתי"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 19:44

יו"ר הציונות הדתית אמר כי הוא ונתניהו "הובלנו בהצלחה בשנה האחרונה את המאבק להפלת הממשלה הרעה של לפיד-בנט עם האחים המוסלמים", לאחר שפורסמו ההקלטות בהן נשמע מגנה את נתניהו. יו"ר רע"ם: "עדות נוספת שמוכיחה את צדקת הדברים שאמרתי"

בצלאל סמוטריץ ,יו"ר הציונות הדתית בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
בצלאל סמוטריץ ,יו"ר הציונות הדתית בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל. 19 באוקטובר 2022/ראובן קסטרו
  • 10:54/לפיד: אם הציונות הדתית תהיה חלק מהשלטון, אפשר לשכוח מזכויות להט"בים

    ראש הממשלה יאיר לפיד אמר היום בכנס המנהיגים של ג'רוזלם פוסט, כי אם מפלגת הציונות הדתית תהיה חלק מהשלטון, להט"בים יכולים "לשכוח מהזכויות שהם קיבלו". לדבריו, אם נתניהו יצליח להרכיב קואליציה, "תשכחו מזכויות נשים, ותשכחו מנשים בתפקידים בכירים. תשכחו מלימודי ליבה ותשכחו מהמלחמה בשחיתות השלטונית. התפקיד שלנו הוא לא רק לשמור שמדינת ישראל תהיה חזקה ובטוחה, אלא גם שהיא תהיה מדינה טובה, נדיבה מתקדמת ודמוקרטית, שאזרחיה גאים בה, שבה הגורל היהודי בטוח והמוסר היהודי מובטח".

  • 18:41/תושבי רמת גן מאשימים את ראש העיר: "העביר מספרי טלפון לסער ולגנץ"

    אלפי תושבי רמת גן קיבלו היום הודעות SMS מבני גנץ שמבשרת על תמיכתו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן בו ובמחנה הממלכתי. ביניהם נמצאים תושבים שלא קיבלו בעבר הודעות מגנץ, מה שהעלה בקרבם טענה ששאמה הכהן, חבר במפלגת תקווה חדשה, העביר לגדעון סער ולמפלגה את מספרי הטלפון שלהם.

    "למה אני מקבלת את ההודעות האלו מהמחנה הממלכתי?", תהתה אחת התושבות. "בארבע מערכות הבחירות האחרונות לא קיבלתי שום הודעה מבני גנץ ופתאום אני מקבלת SMS שראש העיר תומך בו? אין לי הסבר אחר לכך, למעט זה שהמספר הועבר מטעם כרמל שאמה אל גדעון סער הפטרון שלו ולבני גנץ". תושב אחר הוסיף: "אני בטוח שהעירייה העבירה את המספר שלי. חוצפה של עסקנים".

    מעיריית רמת גן נמסר בתגובה כי "ראש העיר תומך במחנה הממלכתי מעבר לזה אין לו שום קשר לשום מסרון ובטח לא למאגר המידע בו נעשה שימוש. ראש העיר לא שותף בהחלטה על שליחת המסרון, לרבות ניסוחו, תזמונו ותפוצתו והיא היתה על כל היבטיה נטו של מפלגת המחנה הממלכתי".

  • 10:23/סער: "יהיו שינויים מרחיקי לכת בליכוד, אם לנתניהו לא יהיו 61 מנדטים"

    שר המשפטים גדעון סער אמר הבוקר בפסגת המנהיגים של מעריב ו-וואלה! כי אם לנתניהו לא יהיו 61 מנדטים בבחירות הקרובות, צפויים שינויים מרחיקי לכת בליכוד. סער תקף את יו"ר האופוזיציה, ואמר כי "הוא מוכיח יום אחרי יום שהוא לא סופר את טובת המדינה". כשנשאל על תרחיש שבו נתניהו יקים ממשלת ימין צרה, הזהיר: "נהיה בסכנה להפוך לדיקטטורה"

    לדברי סער: "מספיק לשמוע ביום אחד את ההצהרות של דודי אמסלם ועד סמוטריץ' בשביל להבין איזה סוג של ממשלה תהיה פה אם לביבי יהיו 61. אם לא יהיו לו 61 ייפתח פתח למה שהמדינה צריכה - ממשלת אחדות לאומית רחבה שלא נשענת על קיצוניות. אני חושב שכל מי שרוצה שתהיה ממשלת אחדות ושנצא מהמבוי הסתום הפוליטי ומהקיטוב החברתי והפוליטי הגדול, אסור לו להצביע לאף אחד מהמפלגות בגוש נתניהו. לפי דעתי האדם שיש לו את הסיכוי הכי טוב לאחד זה בני גנץ. זה היה ההיגיון של החבירה אליו".

  • 09:54/מיכאלי: לפיד נוהג בחוסר אחריות והולך על חבל דק

    מרב מיכאלי אמרה היום שהיא אינה חוששת שמפלגת העבודה לא תעבור את אחוז החסימה, אך היא גם אינה שאננה. "אני מתייחסת ברצינות לכל קול, ואני רוצה מפלגת עבודה כמה שיותר גדולה וחזקה, לטובת מדינת ישראל והגדלת הגוש", אמרה מיכאלי. לדבריה, השאננות שמפגין לפיד כעת, אחרי כל האזהרות שהוא הזהיר, היא חסרת אחריות. "אני לא מבינה את הקו הדק שהוא הולך עליו", אמרה. "המשחק מאוד ברור. אחרי ארבע מערכות בחירות כולנו מומחים גדולים, ויודעים שזה משחק גושי. זו לא שאלה של המפלגה הגדולה ביותר, אלא האם הגוש יצליח לנצח. אני מחויבת לזה שהגוש ינצח. הצבעה לעבודה זה הצלחה לגוש".

    מיכאלי ברכה על כך שלפיד מכוון את הקמפיין שלו לנשים. "כל פעם שיש גברים מנהיגים שמגלים שיש נשים שמצביעות אני מברכת על כך מאוד. כולנו צריכות מאוד לשמוח בזה, אבל צריך לשאול האם הם יהיו שם ביום שאחרי, האם הם מבינים מה יהיה על הפרק. צריך לומר עוד דבר, המפלגה הגדולה שלא רק מדברת על שוויון לנשים, אלא מיישמת שוויון מגדרי בתוך הרשימה ומוסדות המפלגה, ומומחית בכל הנושאים שאנחנו מדברות עליהן, כל הדברים שנשים נמצאות בחזית שלהן - מפלגת העבודה היא הכתובת היחידה לנשים בכל תחום. כולם מדברים גבוהה גבוהה על דמוקרטיה, ואלו מפלגות שאין בהן דמוקרטיה. מפלגת העבודה היא מפלגה סופר דמוקרטית, שמבינה את משמעות הדמוקרטיה. יש קשר בין האם יש דמוקרטיה במפלגה לטיב הדמוקרטיה בישראל, והיא עכשיו מוטלת על הכף".

  • 09:29/התנועה לאיכות השלטון דורשת לפתוח בהליכים נגד הרב שמואל אליהו

    התנועה לאיכות השלטון פנתה אתמול (ראשון) לשר המשפטים בדרישה שתוגש קובלנה משמעתית נגד רב העיר צפת הרב שמואל אליהו, בגין פעילות מפלגתית אסורה והתנהגות שלא כהלכה במילוי תפקידו באופן שאינו הולם את מעמדו כרב עיר. פניית התנועה נעשתה בעקבות מכתבו שפורסם בתקשורת, שבו פנה הרב אליהו של למערכת עיתון "בשבע", וביקש שיטו את הסיקור התקשורתי שלהם לטובת רשימת הציונות הדתית, ונגד מפלגת הבית היהודי. זאת כדי להביא לתוספת לרשימת הציונות הדתית. מכיוון שגם בנו של הרב אליהו, עמיחי אליהו, מועמד בכיר ברשימת מפלגת הציונות הדתית לכנסת ה-25, נטען בפניה כי מדובר בניגוד עניינים חריף.

    עו"ד הידי נגב, ראש מחלקת מדיניות וחקיקה בתנועה לאיכות השלטון: "הרב אליהו בוחר יום יום ושעה שעה לשאת בתפקיד רשמי מטעם מדינת ישראל. היות שכך, חוקי המדינה חלים עליו כעובד ציבור, והוא אינו יכול לומר או לעשות שימוש בתפקידו הרם ככל העולה על רוחו, ובוודאי שלא לקיים פעילות פוליטית ומפלגתית בוטה וחריגה תוך ניסיון להשפיע על חופש הביטוי של כלי תקשורת. אנו מקווים כי שר המשפטים יגיש את הקובלנה המתחייבת לבית הדין המשמעתי של הרבנות וזה יאכוף בהתאם לדין הברור"

  • 22:27/עבאס על הקלטות סמוטריץ': "מוכיח את מה שאמרתי לאורך השנה"

    יו"ר רע"ם מנסור עבאס אמר אמש (ראשון) כי ההקלטות של סמוטריץ' הן "עדות נוספת שמוכיחה את צדקת הדברים שאמרתי לכל אורך השנה האחרונה - הליכוד הציע לנו הסכם קואליציוני על מלא והבטיח לנו שותפות פוליטית אסטרטגית". בליכוד טענו: "ספין שקרי שנועד לסייע ללפיד שנועד לסייע ללפיד להכשיר את הממשלה שהוא רוצה להקים שוב עם מנסור עבאס והאחים המוסלמים".

    לכתבה המלאה >

  • 20:42/סמוטריץ' על ההקלטות בהן הוא מגנה את נתניהו: "עיתוי הפרסום לא מפתיע"

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לפרסום ההקלטות שלו, בהן הוא נשמע מגנה את נתניהו, ואמר: "אני וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עובדים בשיתוף פעולה מלא והדוק ויחד הובלנו בהצלחה בשנה האחרונה את המאבק להפלת הממשלה הרעה של לפיד-בנט עם האחים המוסלמים. לא מפתיע שיש מי שבוחר בעיתוי זה לנסות לתקוע טריז בתוך המחנה הלאומי מתוך לחץ ופאניקה מחזרת הימין לשלטון על פי כל הסקרים. זה לא יעזור להם".

    בהקלטות שפורסמו אמש בכאן 11 נשמע סמוטריץ' תוקף את נתניהו ואומר: "אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי, הייתי צריך להיכנס באמ-אמא שלו", וכן: "הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת עם רע"ם? אני היחידי שעמדתי בפרץ, הייתי מרוויח שני מנדטים. לי חשוב לקבע תודעה שבימין זה טאבו. אני כאילו מיישר קו, אני לא משקר כשמראיינים אותי. אני אומר שאני לא עוסק במה שהיה לא חשוב".

    לכתבה המלאה >

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully