וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר פורש: "אקדיש את זמני לטיפול בבריאותי"

11.12.2014 / 10:20

חבר הכנסת הוותיק מהעבודה, שהתמודד השנה גם על נשיאות המדינה, הודיע על התפטרותו מהכנסת. "לצערי, ההתמודדות עם הקשיים הבריאותיים אינה מאפשרת לי להתמקד בעבודה הפרלמנטרית", הסביר

מליאה בכנסת בחירות לנשיאות, יוני 2014. נועם מושקוביץ
ח"כ בנימין בן אליעזר/נועם מושקוביץ

ח"כ בנימין בן אליעזר (העבודה) הודיע הבוקר (חמישי) על פרישתו מהכנסת בשל מצבו הבריאותי. "בתקופה האחרונה, אני מתמודד עם בעיות בריאותיות ובין היתר אני ממתין לעבור השתלת כליה", הסביר חבר הכנסת הוותיק את החלטתו. "ההתמודדות עם הקשיים הבריאותיים דורשות ממני את מירב זמני וכוחי ולצערי אינה מאפשרת לי להתמקד בעבודה הפרלמנטרית. לכן, לאחר התייעצות עם משפחתי ועם חברים קרובים, החלטתי לפרוש מכהונתי כחבר כנסת על מנת שאוכל להקדיש את זמני לטיפול בבריאותי".

"אני כותב שורות אלו בהתרגשות רבה", הוסיף בן אליעזר, שאף התמודד על תפקיד נשיא המדינה מוקדם יותר השנה. "זה מכבר השלמתי קריירה של 60 שנה אותה הקדשתי למען מדינת ישראל. אני מתבונן אחורה בתחושה של גאווה וסיפוק ומודה על כך שניתנה לי הזכות לשרת את עם ישראל ולקחת חלק בפיתוחה של מדינת ישראל".

לפני שבוע אושפז בן אליעזר בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, לאחר שחש ברע. עם הגעתו לבית החולים, הוא התאשפז במצב יציב בעקות מחלת חום. הוא היה בהכרה מלאה ושיתף פעולה עם רופאיו.

לפני כחודשיים פורסם לראשונה בוואלה! חדשות כי חקירתו של בן אליעזר בחשד לקבלת שוחד והלבנת הון, שבגינה גם פרש מהמרוץ לנשיאות, הוקפאה עקב מצבו הרפואי. במשטרה מחכים כרגע להתפתחויות במצבו הרפואי כדי לדעת מה יהיה עתידה של החקירה. גורמים המעורים בפרטים מסרו כי אם היה חש בטוב, סביר להניח שעל בסיס הראיות שהצטברו נגדו היה מוגש כתב אישום, אך החליטו להתחשב במצבו.

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
ההימור המסוכן של הרצוג, דיל החלומות של לבני | פרשנות
עפר שלח: "לא נפסול כל גוש שיפיל את נתניהו - גם חרדים"
"רק לא ביבי" לא מספיק | דעה


לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully