וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד תקפו את לבני: "שתפסיק לנבל את הפה"

14.12.2014 / 10:44

לבני תיארה בתכנית הסאטירה "מצב האומה" את הזוגיות עם הרצוג, תוך שעקצה את נתניהו: "נוריד את הזבל ביחד". בליכוד מיהרו לתקוף: "בלתי נסבל". ישראל כץ ביקר את "הסגנון והרמה", ומנגד מיהר לשאול את עוקביו "האם לבני על סמים?"

צילום: גדעון צנטנר, עומר מירון; עריכה: גדי וינסטוק

שרים בליכוד תקפו הבוקר (ראשון) את דבריה של ח"כ ציפי לבני בתכנית "מצב האומה" ששודרה אמש, ובה התארחה ותקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשתיארה את הזוגיות בינה לבין יו"ר העבודה יצחק הרצוג, ואמרה כי "יש לנו זוגיות יציבה. החלטנו מראש שאנחנו לא נריב על מי שוטף כלים ומי עושה כביסה, שנינו נוריד את הזבל ביחד". בנוסף, לבני אמרה כי "עדיפים שני מועמדים בפוטנציה על פני מועמד באימפוטנציה".

על אף שמדובר בתכנית סאטירה, מקורבו של ראש הממשלה השר יובל שטייניץ אמר בפתח ישיבת הממשלה כי לבני "מרשה לעצמה לדבר בצורה בלתי נסבלת כלפי ראש הממשלה". "אני מציע ללבני להפסיק לנבל את הפה, גם לא בהומור. יש גבול לאיך אפשר לדבר על ראש הממשלה", אמר שטייניץ.

בחירות 2015 - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
"הריבים עם בנט מאחוריי": דני דיין הצטרף לבית היהודי
אפקט ישי: כיצד תשפיע פרישתו מש"ס על המפלגה?
הליכוד נגד ליברמן: "בחירה בו תעלה ממשלת שמאל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האירוח בתכנית סאטירה הסעיר את הליכוד. לבני ב"מצב האומה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר התחבורה ישראל כץ ביקר את "הסגנון והרמה" של לבני, אולם באותו משפט ירד לרמה דומה כשתהה "האם לבני על סמים?". "במצב האומה ראינו דמות הזוייה שהטיחה בראש הממשלה גידופים חסרי תקדים. מאז שהופסק הקשר עם אבו מאזן היא פשוט יצאה מאיזון. מכורה למגעים עם פלסטינים ולא מסוגלת להיגמל", כתב כץ בחשבון הפייסבוק שלו.

ח"כ מירי רגב התייחסה גם היא לדברי לבני בתכנית: "קבלנית ההריסות מתקשה למצוא אתר פסולת שיקלוט את הזבל שהשאירה אחריה בכנסות האחרונות", כתבה.
"את זאת אני אומרת גם בשם חופש הסאטירה, בתגובה לדברים הלא מצחיקים שלה במצב האומה", הוסיפה רגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully