וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרישת אהרונוביץ': ליברמן ניער את השורות כדי לבלום את המפלה

9.1.2015 / 21:32

עזיבת השר לביטחון הפנים מגיעה על רקע פרישת שני חברי מפלגה נוספים – השר לנדאו וח"כ רותם. בכל המקרים הם "ביקשו" לפרוש ויו"ר ישראל ביתנו נעתר, במטרה לעצור את הירידה בסקרים על רקע פרשת השחיתות ולגייס שמות נוצצים

צילום: שלומי גבאי

פרישתו של השר יצחק אהרונוביץ' היא לא הפתעה גדולה כשלעצמה, אחרי שבשבועות האחרונים היה ברור שמעמדו במפלגה לא חזק כשהיה. זה התחיל עם תפקוד המשטרה ורמת הביטחון האישי של האזרחים, במיוחד בירושלים, שהורידה את קרנו כשר הממונה על ביטחון הפנים, והמשיכה עם הגיבוי שנתן לחוקרי המשטרה, הבודקים בימים אלה פרשת שחיתות מסועפת שבה מעורבים גם חברים במפלגת ישראל ביתנו. זאת, על רקע הביקורת החריפה שהעביר ליברמן נגדם.

רק הבוקר אמר אהרונוביץ' לידיעות אחרונות כי הוא לא ינהג כמו סגן שר החוץ לשעבר דני איילון, שהרבה לתקוף את ליברמן אחרי שהדיח אותו מהרשימה בפעם הקודמת. "ירצו אותי, אשאר. לא ירצו בי, בלי כעס", אמר. כמה שעות אחרי צאת העיתון לאור, כבר יצאה ההודעה שבישרה כי אהרונוביץ' הוא זה שביקש לפרוש, על אף שגורמים שעודכנו בפרטים מודים בשיחות סגורות כי ליברמן הראה לשר את הדרך החוצה וכי השניים החליטו "להיפרד כידידים".

בחירות 2015 בוואלה! חדשות - כל הסיפורים החמים:
השר אהרונוביץ' הודיע: פורש מהחיים הפוליטיים
סקר וואלה! ומעריב: ליברמן ממשיך לרדת, נתניהו אשם במשבר הדיור
המהפכה המשפטית של הכוכב העולה מהבית היהודי

יצחק אהרונוביץ'  אביגדור ליברמן. דרור עינב, נועם מושקוביץ', עיבוד תמונה
"נפרדו כידידים". ליברמן ואהרונוביץ'/עיבוד תמונה, דרור עינב, נועם מושקוביץ'

פרישתו של אהרונוביץ' היא השלישית בקרב בכירי המפלגה בתוך כשבוע. קודם שר התיירות עוזי לנדאו, אחר כך ח"כ דוד רותם ועכשיו אהרונוביץ'. הודעות הפרישה הללו נראות תמיד זהות - הפוליטיקאי התורן "מבקש" לפרוש וליברמן נעתר. במקרה של חברת מפלגה אחרת, סגנית השר פאינה קירשנבאום, שהציעה ליו"ר את התפטרותה, ליברמן דווקא דחה את הבקשה.

גורמים במפלגה אמרו היום לוואלה! חדשות כי שורת הפרישות היא חלק מ"מתיחת פנים ורענון השורות" לקראת צירוף של כוכבים חדשים לרשימה המדשדשת, שמאז החלו החקירות איבדה מחצית מכוחה- זאת על פי סקר וואלה! חדשות מהבוקר. נראה כי ליברמן, בניסיון לעצור את הדימום, בוחר לזעזע את המפלגה על ידי הדחה של אלה שנתפסים בעיניו כחסרי ערך אלקטורלי וגיוס של שמות חדשים ואטרקטיביים במקומם. עד כה, המצטרף היחיד הוא מגיש הטלוויזיה שרון גל, אולם לפי ישראל ביתנו, לא מדובר בצירוף האחרון. "עוד לא פתחנו את קמפיין הבחירות, המצב עוד ישתנה באופן מהותי", אמרו שם היום.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully