וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם דיכטר מערער על הפריימריז בליכוד: "היו מעשים פליליים"

12.1.2015 / 18:00

אחרי ציפי חוטובלי, גם אבי דיכטר, שנאבק איתה ראש בראש על המקום ה-20 ברשימה לכנסת, טוען לזיופים ולמעשים חמורים בבחירות המקדימות במפלגת השלטון. לדבריו, "יש בכך להטיל כתם כבד על התנועה כולה"

ציפי חוטובלי ואבי דיכטר. יואב דודקביץ', מגד גוזני, עיבוד תמונה
ציפי חוטובלי ואבי דיכטר/עיבוד תמונה, יואב דודקביץ', מגד גוזני

הדרמה בליכוד סביב תוצאות הפריימריז לא נפסקת. ארבעה ימים אחרי ציפי חוטובלי, גם אבי דיכטר, שנבחר למקום ה-20 ברשימת התנועה לכנסת, הגיש היום (שני) ערעור לוועדת הבחירות המרכזית של מפלגת השלטון. בהודעה מטעמו נמסר כי בבחירות היו "מעשים פליליים, מעטפות מזויפות, העלמות קלפיות, זיוף תוצאות וניצול מעמדם של בעלי שררה כדי לכפות על האזרחים להצביע כרצונם".

בשבוע שעבר הגישה חוטובלי ערעור על התוצאות, בטענה כי דיכטר עקף אותה בגלל שורה של מחדלים בספירת הקולות, וכי היא זו שאמורה לקבל את המקום ה-20 הריאלי ברשימה. הפער בין השניים עומד כרגע על 55 קולות לטובתו של דיכטר, אולם בגלל שיטת השריונים למחוזות בליכוד, היא נדחקה הרחק לאחור למקום ה-26, שנחשב לגבולי.

בערעור שהגיש היום דיכטר נכתב כי בכמה קלפיות ברחבי הארץ "נפלו פגמים רבים וחמורים, הגובלים בפלילים, עד כי יש בכך להטיל כתם כבד על התנועה כולה, ואיני יכול לעבור על לסדר היום על פגמים אלו".

בחירות 2015 || כותרות נוספות
סקר וואלה!: הליכוד והעבודה ראש בראש, לפיד מתחזק
משלום עכשיו לבית היהודי: ענת רוט הפסיקה להתנצל על הכיבוש
באווירה מנומנמת, מתבהרת תמונת הדילים והפייבוריטים בעבודה

הקלפי בגדרה ביום הפריימריז בליכוד. יפה לאו, מערכת וואלה! NEWS
קלפי בגדרה בפריימריז בליכוד/מערכת וואלה! NEWS, יפה לאו

לטענתו, באחת הקלפיות בירושלים, "התגלו 700 מעטפות כפולות של תושבי יהודה ושומרון, שספירתן ושקלולן בספירה הביאו לצמצום הפער בין דיכטר לחוטובלי מ-754 ל-55 קולות בלבד". תוצאות אלו, נטען בערעור, "במעשים פליליים יסודן. המדובר במעטפות אשר הוכנסו לאחר יום הבחירות על ידי גורמים זרים, בעלי אינטרס להשפיע על הבחירות".

עוד נטען בערעור, כי בירכא נספרו רק שתיים מתוך שלוש קלפיות, לאחר שמישהו העלים את אחת הקלפיות. כך, נאמר שם, נגרעו לפחות 105 קולות של דיכטר. עורכי דינו של מועמד הליכוד מבקשים לספור מחדש את הקלפי בירכא ולבטל את התוצאות בקלפיות הבעייתיות – או לחילופין להכריז על בחירות חוזרות.

מנגד, חוטובלי דרשה בערעור שלה לפסול את הקלפי בבית ג'אן, שבה היה יתרון מובהק לדיכטר, וטענה כי בכמה קלפיות, בהן אשקלון, אופקים ונווה צוף, לא נספרו לזכותה כמה עשרות קולות. לדבריה, בקלפי בראשון לציון הייתה ספירה עודפת של 21 קולות לטובת דיכטר.

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully