וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל אחרי התוצאה המאכזבת: "יש לנו נבחרת מצוינת"

14.1.2015 / 7:56

חבר הכנסת הוותיק, שישובץ באופן מפתיע רק במקום העשירי ברשימה לכנסת - הידרדרות של שבעה מקומות ביחס לשיבוצו הקודם - הגיב לראשונה לתוצאות. אלדד יניב, שהתברג רק למקום ה-30 הכללי: "מאוכזב, היה קצת בכי"

צילום: יותם רונן, טל אנגלנדר, אבי כהן, ערוץ הכנסת; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

ח"כ איתן כבל, מי שקיווה להתברג למקום הראשון בפריימריז לרשימת העבודה לכנסת אבל הגיע רק למקום השישי, הגיב הבוקר (רביעי) לתוצאות. "אני מברך את כל הנבחרים, וכעת המטרה היא להתאחד מאחורי היו"ר יצחק הרצוג ולהוביל ביחד למהפך שיביא לקץ שלטון נתניהו. יש לנו נבחרת מצוינת ומגוונת שבוחרי העבודה יכולים להתגאות בה", אמר כבל.

לאחר השריונים ברשימה לכנסת ליו"ר המפלגה הרצוג ולמזכ"ל חיליק בר, וכן לחברי לתנועה – ציפי לבני ועמיר פרץ, ידורג כבל רק במקום העשירי ברשימה הסופית לכנסת – הידרדרות של שבעה מקומות משיבוצו בבחירות האחרונות.


בחירות 2015 || הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
סקר: היפוך בצמרת – העבודה עוקפת את הליכוד
הבית היהודי שכחו מה זה להיות יהודים | דעה
רמז לאיחוד? מרזל ובן ארי נפגשו עם רבו של אלי ישי

ח"כ איתן כבל במהלך ישיבת סיעת העבודה, מרץ 2011. עומר מירון
תוצאה מאכזבת. כבל/עומר מירון

גם שותפיו של כבל ל"דיל" בפריימריז התאכזבו. מרב מיכאלי הגיעה למקום התשיעי ברשימה הסופית, אראל מרגלית הגיע למקום ה-12 ברשימה ודני עטר ישובץ במקום ה-15 – הודות להבטחת הייצוג לנציג המושבים והקיבוצים. לעומתו, ח"כ שלי יחימוביץ', שנטען שניהלה קרב בפריימריז מול כבל, הצליחה להגיע למקום הראשון בפריימריז, כך שתשובץ במקום השלישי ברשימה הסופית. אחריה הגיעה סתיו שפיר המפתיעה, שתשובץ במקום הרביעי, ואיציק שמולי, שישובץ במקום החמישי.

"הגעתי למקום החמישי, זה כבוד גדול", אמרה הבוקר ח"כ מרב מיכאלי בתגובה לתוצאות. "מעולם לא הכרזתי שאני רוצה להיות במקום הראשון בפריימריז או במיקום השמור לאישה. תמיד חזרתי ואמרתי שהמיקום הוא לא הדבר החשוב ושאעשה כמיטב יכולתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בית סוקולוב אחרי הבחירות למפלגת העבודה ורגע לפני הכרזת הנבחרת, ינואר 2015. ראובן קסטרו
גם שותפיו של כבל ל"דיל" בפריימריז התאכזבו. כרזה של אראל מרגלית על הרצפה בבית סוקולוב בבוקר שאחרי/ראובן קסטרו

כמה מתמודדים נוספים התאכזבו הבוקר למשמע התוצאות הסופיות. חברי הכנסת נחמן שי ומשה מזרחי, למשל, נדחקו לאחור, והגיעו למקום ה-20 וה-29 בהתאמה. עם זאת, הראשון עדיין עשוי להיכנס לכנסת הקרובה.

כמו כן, אלדד יניב, שקיווה להתברג במקום ריאלי ברשימה, הגיע רק למקום ה-30. "חיבוק גדול ותודה, ואל תשכחו מה המשימה הגדולה והחשובה באמת: לנצח את ביבי ב-17 במרץ ולהפוך את יצחק הרצוג לראש הממשלה הבא", כתב יניב לתומכיו בעמוד הפייסבוק שלו עם היוודע התוצאות. "נורא רציתי להיות חלק מהרשימה לכנסת ה-20, ונורא התאכזבתי שזה לא קרה הלילה".

לדברי יניב, "לפנות בוקר זרחה השמש. הערתי את כולם, ועדכנתי שלא הלך. היה קצת בכי, והרבה באסה, אבל הייתה הרבה אהבה עם המשפחה שלי ועם אנשים קסומים, שזכיתי להכיר. אני יוצא מהמסע הזה בדיוק כמו שנכנסתי אליו. אדם שלם".

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

סקר זריז - מה אתם אומרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully