וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אורי אורבך אושפז בבית חולים; "לא יצא מכלל סכנה"

השר לאזרחים ותיקים מהבית היהודי אושפז בסוף השבוע לצורך המשך טיפול במחלה שממנה הוא סובל. אתמול חלה הידרדרות, אך מאז מצבו השתפר. "השר אורבך ומשפחתו מבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו"

צילום: גדעון צנטנר, ערוץ הכנסת; עריכה: קשת סידי, קריינות: אביב אברמוביץ'

השר לאזרחים ותיקים, חבר הכנסת אורי אורבך (הבית היהודי), אושפז לפני כשבועיים בבית החולים שערי צדק בירושלים לצורך המשך טיפול במחלה ממנה הוא סובל. אתמול (שבת) חלה הידרדרות לא צפויה במצבו, אך מאז חל שיפור. עם זאת, לדברי בית החולים, הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. "השר אורבך ומשפחתו מבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו", נמסר בהודע לעיתונות.

בחירות 2015 - כותרות נוספות:
לפיד הציג את שטרן: "היה הח"כ ה-20 של יש עתיד"
כחלון עונה לנתניהו: "איפה מצא גן עם פחות מ-35 ילדים?"
הפריימריז במרצ: מאבק על המקום שהותיר ניצן הורוביץ

אורי אורבך מגיע לישיבת סיעת הבית היהודי, לראשונה לאחר תוצאות הבחירות, ינואר 2013. נמרוד סונדרס
השר אורי אורבך/נמרוד סונדרס

בחשבון הפייסבוק של השר פורסם היום סטטוס שמתייחס למצבו. "יקיריי, כעת אני חייב להקדיש את הזמן לטיפול דחוף ומשמעותי למען בריאותי", נכתב בשמו. "תודה על תפילותיכם ודאגתכם. הימנעו נא מביקורים ומהפצת שמועות. בעזרת השם ושלוחיו הרופאים אני מקווה לחזור לבריאות איתנה בתוך כל שאר חולי ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אורבך, בן 54, נולד וגדל בפתח תקווה. הוא בוגר ישיבת נחלים וישיבת ההסדר בקריית שמונה. בצה"ל שירת כלוחם בחטיבה 188 בחיל השריון והשתתף במסגרתה במלחמת לבנון הראשונה. עד הצטרפותו לפוליטיקה כח"כ מטעם הבית היהודי היה אורבך חלק מצוות המנחים של תכנית הרדיו "המילה האחרונה" בגלי צה"ל. כמו כן, היה אורבך בעל טור שבועי העוסק בעיקר בענייני פוליטיקה ואקטואליה במוסף לשבת של "ידיעות אחרונות".

אורבך משמש חבר כנסת מאז 2009. הוא מכהן כיו"ר השדולה לקשרי דתיים-חילונים וכיו"ר השדולה החברתית. במהלך כהונתו בכנסת יזם כמה חוקים בולטים: חוק סימון סוכרים על מוצרי מזון, חוק המאפשר לרוב דיירי בניין משותף שבו מעלית אחת להפעיל מעלית שבת בשעות מסוימות, חוק הפוטר את האקדמיה ללשון העברית מתשלומי ארנונה, חוק הקובע הגבלת גיל לאימון במטווח ועוד.

אורבך נשוי ואב לארבעה ילדים. מתגורר עם משפחתו במודיעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully