וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי פרסם הצהרת הון: שוויו מוערך ב-4.8 מיליון שקלים

ליו"ר מפלגת ש"ס דירה בשכונת הר נוף שבירושלים ששווה 4.7 מיליון שקלים. בנוסף ,יש ברשותו פנסיה תקציבית מהכנסת ותיק מניות של 300 אלף דולר, אך גם חובות על סך 1.1 מיליון שקלים

אריה דרעי בכנס פעילים ונבחרים של ש"ס לקראת הבחירות, ינואר 2015. דייב בוימוביץ'
שווה 4.8 מיליון שקלים. אריה דרעי/דייב בוימוביץ'

יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, פרסם הערב (רביעי) הצהרת הון, ממנה עולה כי שוויו מוערך ב-4.8 מיליון שקלים. הפרטים פורסמו לראשונה ב"תכנית חיסכון" בערוץ 2.

לפי הצהרת ההון שהגיש דרעי, ברשותו דירה בשכונת הר נוף שבירושלים אשר נרכשה בשנות ה-90 ב-200 אלף דולר ושוויה המוערך עומד כעת על 4.7 מיליון שקלים. עוד ברשותו, מכונית מסוג סקודה רומסטר משנת 2011 ששוויה מוערך ב-60 אלף שקלים. היתרה בחשבונו של דרעי עומדת על מינוס 20 אלף שקלים ויש לו עשרת אלפים שקלים בתכניות חיסכון. בנוסף, לדרעי פנסיה תקציבית מהכנסת ותיק מניות של 300 אלף דולר. יש לו חובות על סך 1.1 מיליון שקלים.

כותרות אחרונות בוואלה! בחירות:
צו מניעה לליברמן: לא יוכל לחלק גיליונות של שרלי הבדו
הקרב בין כחלון ונתניהו עולה הילוך: "מי שיתקוף – יותקף"
אחרי פארסת אוחנה, בנט ירד לדימונה להתפייס עם המזרחים

פרי ולפיד גם הם פרסמו הצהרות הון: שווים כ-10 מיליון ש"ח

אתמול פרסם יעקב פרי, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל לשעבר, הצהרת הון, ממנה עלה כי שוויו המוערך מסתכם ב-9.6 מיליון שקלים. נוסף על כך, פרי מחזיק בחשבונות השקעות בחו"ל. ברשותו חשבון בנק בשוויץ ובו שני מיליון שקלים, וכן חשבון בארצות הברית, הכולל 370 אלף שקלים. יתרתו בחשבון של פרי היא 4,600 שקלים.

גם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד פרסם את ההצהרת הון שלו בתכנית וזו הסתכמה ב-10.4 מיליון שקלים. לפי הצהרת ההון שהגיש למבקר המדינה, ברשותו בית פרטי ברמת אביב בתל אביב, אותה קנה בשנת 2004 תמורת 3.5 מיליון שקלים. כיום היא נאמדת ב-7-6 מיליון שקלים. כמו כן, שר האוצר לשעבר הכחיש את הדיווחים כי בבעלותו דירה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully