וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלי פרסמה הצהרת הון: שוויה מוערך בכ-1.6 מיליון שקלים

ח"כ מהעבודה רשומה כבעלת דירה בצפון תל אביב ששווה 5.3 מיליון שקלים. בנוסף ,יש ברשותה תכנית חיסכון בסך של כ-150 אלף שקלים ופנסיה של כמאה אלף שקלים, אך גם יתרת משכנתא של 353,699 שקלים

ח"כ מרב מיכאלי. ראובן קסטרו
רשומה כבעלת דירה יחד עם אמה. מרב מיכאלי/ראובן קסטרו

ח"כ מרב מיכאלי ממפלגת העבודה פרסמה אמש (חמישי) הצהרת הון, שממנה עולה כי שוויה מוערך ב-1,642,829 שקלים. הפרטים פורסמו לראשונה ב"תכנית חיסכון" בערוץ 2.

לפי הצהרת ההון שהגישה מיכאלי, היא רשומה כבעלת דירה בצפון הישן של תל אביב יחד עם אמה בשווי מוערך של 3.5 מיליון שקלים. היתרה בחשבון הבנק שלה עומדת על 208 שקלים בפלוס. החסכונות שלה כוללים תכנית חיסכון בסך 146,320 שקלים ופנסיה של מאה אלף שקלים. סעיף החובות שלה כולל יתרת משכנתא של 353,699 שקלים. מיכאלי אינה מנהלת תיק מניות ואין בבעלותה מכונית.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
המחנה הציוני: "נתמוך גם בפסילה של זועבי וגם של מרזל"
מי יצייץ אחרון? נתניהו, בנט וכחלון מתכתשים בטוויטר
כחלון על נתניהו: "הבטיח יונה, קיבלתם זית"

אריה דרעי בכנס פעילים ונבחרים של ש"ס לקראת הבחירות, ינואר 2015. דייב בוימוביץ'
שווה 4.8 מיליון שקלים. אריה דרעי/דייב בוימוביץ'

שלשום פרסם יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הצהרת הון שממנה עולה כי שוויו מוערך ב-4.8 מיליון שקלים. עוד עולה מהצהרת ההון כי ברשותו דירה בשכונת הר נוף שבירושלים אשר נרכשה בשנות ה-90 ב-200 אלף דולר ושוויה המוערך עומד כעת על 4.7 מיליון שקלים. עוד ברשותו, מכונית מסוג סקודה רומסטר משנת 2011 ששוויה מוערך ב-60 אלף שקלים. היתרה בחשבונו של דרעי עומדת על מינוס 20 אלף שקלים ויש לו עשרת אלפים שקלים בתכניות חיסכון. בנוסף, לדרעי פנסיה תקציבית מהכנסת ותיק מניות של 300 אלף דולר. יש לו חובות על סך 1.1 מיליון שקלים.

השבוע פרסמו גם יעקב פרי ויאיר לפיד את הצהרות ההון שלהם. מהצהרת ההון של שר המדע לשעבר עולה כי שוויו המוערך מסתכם ב-9.6 מיליון שקלים. נוסף על כך, פרי מחזיק בחשבונות השקעות בחו"ל. ברשותו חשבון בנק בשוויץ ובו שני מיליון שקלים, וכן חשבון בארצות הברית, הכולל 370 אלף שקלים. יתרתו בחשבון של פרי היא 4,600 שקלים.

מהצהרת ההון של לפיד עולה כי שוויו מסתכם ב-10.4 מיליון שקלים. לפי הצהרת ההון שהגיש למבקר המדינה, ברשותו בית פרטי ברמת אביב בתל אביב, אותה קנה בשנת 2004 תמורת 3.5 מיליון שקלים. כיום היא נאמדת ב-7-6 מיליון שקלים. כמו כן, שר האוצר לשעבר הכחיש את הדיווחים כי בבעלותו דירה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully