וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון באולפן וואלה: "שני הצדדים לוחצים עליי להמליץ עליהם"

בראיון מיוחד גינה יו"ר כולנו את הוצאות בית נתניהו והזהיר כי אסור לתת לסוגיה זו להכתיב את סדר היום. כחלון שמר על עמימות באשר לעמדותיו המדינות וכינה את הממליצים על מועמד לראשות הממשלה "טירונים"

מערכת וואלה!

"כל נהנתנות מאנשי ציבור זה רע ביותר, אני מוקיע שימוש בכספי ציבור למטרות פרטיות ומגנה כל סימן או אבק של שחיתות גם אם אין חשד (פלילי)" – כך אומר היום (רביעי) יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, בראיון מיוחד באולפן וואלה חדשות.

כותרות אחרונות בוואלה בחירות:
בניגוד להכחשה – מועצת שומרון ידעה על סרטון הר שטירמר
וילות בירושה ובתי יוקרה: כל הנכסים של הרצוג ונתניהו
סרטון בחירות חדש של נתניהו: "פיצה בוז'י"

יממה אחרי פרסום דו"ח המבקר המדינה על הוצאות מעון ראש הממשלה, אמר כחלון: "התקשורת בצדק מציגה את זה החוצה, חובה לחשוף את זה. אבל מכאן ועד להפוך את זה לסדר יום, זאת שגיאה, ואני אומר את זה כראש מפלגה כלכלית חברתית. הבחירות האלה הן על החברתי-כלכלי, ועל פתרונות דיור, לא על בקבוקים ולא על שטיחים מנוקבים".

לדברי כחלון, הבעיה לא רק בבית ראש הממשלה – "היא כל הממשלה האחרונה שבתקופתה גדלו הפערים בצורה מטורפת".

יו"ר "כולנו" משה כחלון באולפן וואלה!. פברואר 2015. ראובן קסטרו
"הבחירות האלה הן על החברתי-כלכלי, ועל פתרונות דיור, לא על בקבוקים ולא על שטיחים מנוקבים". כחלון באולפן וואלה/ראובן קסטרו

כחלון חזר על עמדתו, לפיה הוא "לא פוסל המלצה על נתניהו ולא פוסל המלצה על בוז'י", ונימק: "כמו שהרצוג לא פוסל ישיבה עם נתניהו, יאיר לפיד לא פוסל, כל הפסילות האלה מיותרות. אלה הצהרות של טירונים. באנו לעשות ואת זה קשה מאוד מהאופוזיציה. רק לפני שבועיים שלושה הציעו לי להיות שר אוצר, יו"ר מנהל, יכולתי לחסוך את כל הקמפיין, אבל באתי לעשות".

מישהו מהצדדים מנהל איתך מגעים על הודעת תמיכה?

"לאורך כל הזמן יש לחצים שנמליץ כי ברגע שנמליץ על צד מסויים הבחירות יוכרעו. משני הצדדים מדברים איתי כל הזמן, זה טבעי כי רוצים לגמור את הבחירות. מי שיחתום על המצע שלנו – זה התנאי שלי".

ואם שני הצדדים יגידו "חתמתי" מה תעשה?

"ברגע שנחשוב שאותו אדם שהתחייב באמת יילך איתנו, ובשביל זה צריך לסמוך על החושים שלי, באמת נלך איתו. זה לא באמת רציני בשלב הזה להודיע על תמיכה".

תוכל לפרט מי פנה אליך? נתניהו דיבר איתך?

"יש נציגים בכירים שמעוניינים ומבקשים להביע בהם תמיכה. נתניהו לא דיבר איתי ישירות. בשלב הזה מוקדם להביע תמיכה".

זה יכול לקרות לפני הבחירות?

"בוודאי שזה יכול לקרות לפני הבחירות. מי שיאמץ את המצע שלנו – נלך איתו. יכול להיות שזה יקרה לפני הבחירות ויכול להיות שלא, הכל פתוח בעניין הזה. כרגע אין כוונה להביע תמיכה באף אחד משני הצדדים".

בנושא המדיני אמר כחלון כי "צריך להיות הסדר מדיני, אבל אין כרגע עם מי לדבר". הוא הוסיף כי: "אנחנו נגד מדינה דו-לאומית, אנחנו נגד סיפוח יהודה ושומרון ואנחנו נגד חזרה לקווי 67 ונגד חלוקת ירושלים. אנחנו חושבים שצריך להיות הסדר ונתמוך בהסדר".

כחלון לוואלה חדשות: "מתנגד לקווי 67', לא הובנתי כהלכה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully