וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: עימות בחירות טלווזיוני - ללא נתניהו והרצוג

בחדשות ערוץ 2 פורסם כי ראשי המפלגות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-20 יגיעו לעימות, אולם ראשי הליכוד והמחנה הציוני ייעדרו. העימות יוקלט בשעות הצהריים וישודר בערב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עימות בחירות עם ראשי המפלגות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשי המפלגות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-20 יגיעו ביום חמישי הקרוב לעימות טלוויזיוני – כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות ערוץ 2. עם זאת, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראשי המחנה הציוני – היו"ר יצחק הרצוג ושרת המשפטים לשעבר ציפי לבני – ייעדרו מהעימות. גם מפלגת יהדות התורה לא תשלח נציג לדיון.

העימות יוקלט בשעות הצהריים באותו היום וישודר בשעה 20:00 בערב. ישתתפו בו שמונה נציגים: נפתלי בנט, יאיר לפיד, איימן עודה, משה כחלון, זהבה גלאון, אביגדור ליברמן, אריה דרעי ואלי ישי.

בשבועות האחרונים הלך וגבר הלחץ על המתמודדים לקיים עימות בחירות טלוויזיוני, כנהוג ברחבי העולם. כחלק מכך הודיעו בחדשות ערוץ 2 כי יתקיים עימות גם אם לא כל המועמדים יסכימו להשתתף בו.

לפני כשבועיים פרסמו בליכוד הודעה המעידה על שינוי בתפישה. "ראש הממשלה בנימין נתניהו עסוק בימים אלה בבלימת ההסכם המסוכן המתגבש עם איראן, בהכנות לנסיעתו לארצות הברית ובניהול ענייני המדינה. ראש הממשלה ישקול את ההצעה לקיים עימות טלוויזיוני עם מועמדי השמאל להרכבת הממשלה הבאה, הרצוג ולבני, עם שובו מארצות הברית", נכתב בהודעה מטעם הליכוד.

לקריאה נוספת:
התכנית המדינית של מרצ: הכרה במדינה פלסטינית כתנאי פתיחה
כצפוי: ועדת הבחירות דחתה העתירה נגד ישראל היום
בשל הדרת נשים: הקריה האקדמית אונו ביטלה פאנל בחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully