וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת עובדיה יוסף התכנסה: "עדינה כעסה על ההתקפה נגדה"

1.3.2015 / 18:01

בני משפחתו של מנהיגה הרוחני המנוח של ש"ס נפגשו לאחר שנחשפה קלטת ובה טען בכיר בתנועה כי מועצת הנשים נועדה להשתיק את עדינה בר שלום, בתו של מרן. "זה פגע בה, הרב מאיה דיבר לפני שפנה אליה"

עריכה: יאיר דניאל

בני משפחתו של הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני המנוח של ש"ס, התכנסו אמש (שבת) בביתו של אביהם בשכונת הר-נוף שבירושלים כדי לדון במאבק על הירושה, לקראת פגישת גישור שצפויה להתקיים ביום שלישי הקרוב. אולם לוואלה חדשות נודע כי אחד הנושאים שעלו במהלך המפגש הוא הקלטה שפורסמה כאן ובה נשמע חבר מועצת חכמי התורה של המפלגה, הרב משה מאיה, תוקף את מועצת הנשים שלה ואומר כי הוקמה רק כדי לטרפד את ריצת עדינה בר שלום, בתו הבכורה של הרב יוסף, במפלגה חילונית.

"היא הביעה אכזבה ואמרה שכעסה מאוד על כך שהרב מאיה דיבר דברים לפני שהוא בירר או פנה אליה", אמר גורם המעורה בפרטי הפגישה. "היא הסבירה שזה פגע בה ואמרה שהרב מאיה יכול היה להרים אליה או לבעלה טלפון ולשאול אותם קודם על המציאות".

עוד הוסיף אותו גורם היא בר שלום לא מעוניינת לפרסם פרטים נוספים בנושא. "היא סיפרה שפנו אליה מהתקשורת, אבל היא לא רצתה לדבר שום מילה נגד רבנים", אמר. רוב בני המשפחה נכחו בפגישה, למעט הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, שהביע באחרונה תמיכה בש"ס לכאורה בכנס בחירות בנתיבות, והרב דוד יוסף, שעמו בני המשפחה דיברו לאחר המפגש.

בתגובה לדברים מסרה בר שלום: "דיברנו על המשימות שיש לנו כדי להמשיך את מפעל החיים של אבא". בנוגע למקומה במועצת הנשים אמרה: "הכול ממשיך כרגיל". ביום שני צפויה בר שלום להיפגש עם יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ולדון עמו סביב הנושא של מועצת הנשים. "הכול יסתדר", אמרה אתמול.

לקריאה נוספת:
נחשפה הקופסה השחורה? "המרן ביקש מישי לפתוח תנועה"
צפו בבנו של הרב עובדיה נגד ישי: "לא יודע לקרוא בלי ניקוד"
ח"כ גפני עוקץ את ש"ס: "עשו מהפכות בבית הסוהר"
בשל הדרת נשים: הקריה האקדמית אונו ביטלה פאנל בחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully