וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס מפעילה קו טלפוני עם הודעות נאצה נגד ישי

9.3.2015 / 9:30

תומכי התנועה מפעילים שירות סלולרי המציע עדכונים בהודעות קוליות, שרבים מהן מכוונות נגד יו"ר מפלגת יחד: "זו מצווה לגנוב חומרי הסברה של ישי". הרב אברג'ל, שהעביר את תמיכתו לישי, רמז לגבי הקלטת של מרן: "כפו עליו להחזיר את דרעי"

אריה דרעי ואלי ישי בישיבת סיעה של ש"ס, פברואר 2013. נועם מושקוביץ
מתקפות וקללות נגד ישי בקו הטלפוני של ש"ס/נועם מושקוביץ

גורמים בש"ס מנסים להימנע מעימות פומבי עם חבר הכנסת אלי ישי, כדי שזה לא יוציא את הקלטת שהוא טוען שיש ברשותו. אולם "קו המידע של תנועת ש"ס", קו חדשות טלפוני המזוהה עם המפלגה, ממחיש היטב את המתח שקיים לא רק בין יו"ר המפלגה אריה דרעי ויריבו הפוליטי המר, אלא גם בין פעילי ומצביעי המפלגה, שבימים אלו מתמודדים גם נגד מפלגת "יחד".

במגזר החרדי, שרבים מחבריו לא מחוברים לאינטרנט או צופים בטלוויזיה ואילו הרדיו והעיתונים המגזריים לא תמיד מספקים תמונה חדשותית מלאה, שיטת הקווים הסלולריים נחשבת לסוס מנצח. כך גם במקרה של קו המידע הטלפוני של ש"ס: על אף עלות השיחה, קו הטלפון שמנהלים אוהדי המפלגה הפך ללהיט במגזר הספרדי. בקו ניתן להאזין לחדשות ממגוון נושאים, בהם "עדכונים מהמערכה", "דברי קודשו של מרן", "שירי ש"ס מכל הזמנים" ולנאומים של דרעי.

המאבק בין ש"ס למפלגת יחד:
הרב מאזוז: "אלי ישי לא יודע לקרוא בלי ניקוד? נו באמת"
צפו: פעילי ש"ס הזמינו אמבולנסים כדי לפוצץ כנס של "יחד"
מכה לדרעי: רב ספרדי בכיר המזוהה עם ש"ס יתמוך בישי
בעקבות המתיחות: הנחיה להגביר את האבטחה על ישי

ש"ס מציגה: הכיסא הריק. יותם רונן
רמז נוסף מתוך הקלטת של הרב עובדיה יוסף. כיסא הלימוד של מרן בכנס ש"ס, בשבוע שעבר/יותם רונן

כמו כן, הקו מספק במה ייחודית עבור פעילי ומצביעי המפלגה. לכל מתקשר ישנה אפשרות להקליט הודעה שאורכה כמה דקות וזו תפורסם מיד בקו, כך שכל מתקשר אחר ישמע את ההודעה שהשאיר חברו. כך נוצר מצב שבו בקו מוקלטות עשרות הודעות יומיות של מאזינים - לעתים עדכונים מהשטח, אך במקרים רבים גם מתקפות וקללות נגד ישי.

"מבפנים נודע לי שישי לא עובר את אחוז החסימה", אומר אחד המאזינים, "מי שמצביע לו הוא טיפש מטופש". מאזין אחר מעדכן את חבריו מהשטח: "כישלון חרוץ לאירוע בנתיבות של אותו האיש. היו רק אלף איש, ורובם מצביעים ש"ס".

פעיל נוסף ביקש מהמאזינים לבוא לתחנה המרכזית בירושלים כדי להוריד "ולזרוק לפח מלא מדבקות ושלטים של אלי ישי, מי שיכול תבוא עליו הברכה". פעיל אחר אמר כי התייעץ עם רבו בשאלה אם מותר לגנוב חומרי הסברה של מפלגת "יחד", ונענה בתשובה חיובית. "הוא אמר לי שזו מצווה, לכן צריך לאסוף הכול", ציין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרב אברג'ל: "כפו על מרן להחזיר את דרעי"

בתוך כך, הרב יורם אברג'ל, מבכירי הרבנים הספרדים שהעבירו את תמיכתם מש"ס למפלגה של ישי, רמז אתמול (ראשון) שוב לקלטת שבה מאשר לכאורה הרב עובדיה יוסף לישי להקים מפלגה. בכנס שהתקיים בנתיבות אמר כי מנהיג ש"ס המנוח טען שנכפה עליו להחזיר את דרעי לשורות המפלגה.

"מרן אמר באחד מהשיעורים המזעזעים ששמענו פעם 'תדונו אותי לכף זכות, לא עשיתי שום דבר מעצמי. כפו אותי, לחצו עליי, איימו עליי קצת, שיפרשו שיעשו כך או כך, ואני זקן אפילו לכתוב לא יכול. נאלצתי לעשות מהלך שהוא על אפי ועל חמתי, אבל עדיין אני אוחז שהאיש שהוא בכל ביתי נאמן הוא זה רבי אליהו ישי'", אמר בפני מאות הנוכחים.

הקלטת, כך לפי גורמים המעורים בפרטים, היא מימיו האחרונים של הרב עובדיה יוסף, כשהיה מאושפז בבית החולים. ישי רמז השבוע לקלטת הזו ואמר בריאיון לערוץ 2: "אתם לא תוציאו עליי שקרים ואני לא אוציא עליכם את האמת. יש תיעודים שאם אני אומר אותם, ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה, ואני לא יכול לפגוע בבית שגדלתי בו". ישי הבהיר בהמשך הריאיון כי "אני לא הוצאתי מעולם קלטת, אני לא אגרר, זו לא דרכי ואני לעולם לא אעשה זאת".

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully