וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון במתקפה על בנט: "קשקשן, נער גבעות תמהוני"

13.3.2015 / 13:30

אחרי שיו"ר הבית היהודי טען שהוא סטה עם עמדותיו לעבר הצד השמאלי של המפה הפוליטית, השיב לו יו"ר כולנו במילים חריפות: "עד היום רק דיברת, אני איש המחנה הלאומי"

מתוך ערוץ היוטיוב של מפלגת כולנו

(סרטון של כולנו: אהבנו את הליכוד - מצביעים כחלון)

יו"ר כולנו, משה כחלון, תקף היום (שישי) במילים חריפות את יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, וכינה אותו "תמהוני". אחרי שבנט האשים השבוע בכמה הזדמנויות את כחלון בכך שזנח את עקרונות "המחנה הלאומי" וסטה עם עמדותיו שמאלה, ענה לו בצהריים כחלון ואמר: "אני רוצה להודיע לך מר בנט - אני איש המחנה הלאומי. זה שאני לא תמהוני כמוך ואני לא מנוער הגבעות זה לא אומר שאני לא איש המחנה הלאומי. כשאני הייתי במחנה הלאומי אתה לא ידעת מה זה בכלל. עד היום רק דיברת וקשקשת".

כחלון, שאמר את הדברים במהלך סיור בשוק בעיר הולדתו, חדרה, הוסיף ותקף את בנט. "אתה לא צריך ללמד אותי", אמר, "הדרך שלי ברורה - לא נסטה מהדרך החברתית-כלכלית. כשר כלכלה במשך שנתיים לא עשית שום דבר למעט הצהרות שווא ריקות מתוכן".

עוד בוואלה בחירות:
סקר וואלה חדשות: הרצוג מוביל, אך יתקשה לגבש קואליציה
נתניהו בריאיון לוואלה: "ממשלת אחדות לא תחזיק מעמד דקה"
דרעי: "נזמין את הרצוג בשמחה לממשלה עם נתניהו"

משה כחלון במסע"ת הצגת פתרון למשבר הדיור. ראובן קסטרו
תוקף חזיתית. כחלון/ראובן קסטרו

יו"ר כולנו הדגיש עוד כי לתפיסתו, "הבחירות האלה הן לא על ימין ושמאל, הן על אנשים, על בני אדם, על דרך, על לשים את הבן אדם במרכז, שיהיה לו פעם סיכוי לקנות דירה, שיהיה לו סיכוי להתחתן, לבנות בית ולמצוא מקום עבודה נורמלי ולחיות בכבוד, שהמשכורת לא תיגמר לו אחרי שבועיים".

בהמשך דבריו תקף כחלון את מדיניותה של ממשלת נתניהו. "איך מחירי הדירות עלו ב-17%? איך יוקר המחיה טיפס לאן שטיפס? ואיך הגענו למצב שאף שר ואף אחד בממשלה לא נותן נתונים אמיתיים, כולם משקרים כל היום בנתונים ומרמים בנתונים. תגידו את האמת - נכשלתם, תפנו את המקום שלכם".

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בכנס ראשי המפלגות באוניברסיטת תל אביב. פברואר 2015. יותם רונן
"רק דיברת וקשקשת". בנט/יותם רונן

לדבריו, "אנחנו לא צריכים לתת מועדי ב', לעם ישראל אין זמן לקטסטרופה הכלכלית הבאה. אם במשך שנתיים המחירים עלו ב-17% בעוד שנתיים הם יעלו בעוד 17%. אנחנו נמצאים בקטסטרופה כלכלית ויש למנוע אותה. עם ישראל מחכה לתשובות ולפתרונות. הוא רוצה שיהיה עתיד טוב לילדים שלו ושההורים שלו יזדקנו בכבוד ולא בקצבאות עלובות ומעליבות. אפילו אדם אחד, לא צעירה ולא צעיר לא עזבו את הארץ בגלל האיום האיראני ובגלל דאעש. הם עוזבים את הארץ כי הם מרגישים שאין להם סיכוי, כי הם מרגישים שהם איבדו את התקווה. אנחנו רוצים להחזיר להם את התקווה".

בנט הגיב היום בחזרה למתקפה מצדו של כחלון, וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "משה, תקפת אותי בחריפות באופן אישי. לא מתאים לך. אני מעריך אותך יותר מדי כדי לחשוב שאתה באמת מאמין בזה. בדוק מה עשיתי ב-25 השנים האחרונות בחיי, ותגבש החלטה בעצמך. משה, אני מכבד אותך. הוויכוח בינינו אינו אישי, אלא מהותי".


לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully