וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פעילי ימין ריססו גז מדמיע על פעילי המחנה הציוני

עמרי נחמיאס ושלומי גבאי

13.3.2015 / 14:37

המשטרה עצרה שני פעילים של מפלגת יחד בראשות אלי ישי בחשד שתקפו פעילים יריבים בעת שתלו שלטים בצומת המשטרה בחדרה. מצוד אחר חשוד נוסף במעורבות. המחנה הציוני: "הימין בלחץ"

מפלגת יחד בסיור בדרום תל אביב. מרץ 2015. ניב אהרונסון
אלי ישי עם ברוך מרזל ומיכאל בן איר בסיור בדרום תל אביב, השבוע/ניב אהרונסון

משטרת חדרה עצרה היום (שישי) בצהריים שני פעילים של מפלגת יחד בחשד שתקפו פעילים של המחנה הציוני בזמן שעסקו בתליית שלטים בצומת המשטרה בעיר. לפי החשד, במהלך עימות שהתפתח ביניהם הם ריססו את עיניהם בגז מדמיע. המשטרה מוסיפה לנהל מצוד אחרי חשוד שלישי במעורבות באירוע.

מהמחנה הציוני נמסר: "אנו מגנים את האלימות שהופעלה היום נגד הפעילים שלנו בצומת חדרה על ידי פעילי ימין. אנחנו מציעים לאנשי הימין לנסות ולשכנע אנשים בדרכים המקובלות ולמרות הלחץ שבו הם נמצאים לנהוג באחריות. צריך לזכור שיש גם את היום שאחרי הבחירות ובו תהיה לכולנו הרבה עבודה באיחוי השסעים בחברה הישראלית".

ביום ראשון בערב נדקר מנהל המגזר הערבי של ש"ס, מיכאל אילוז, בתום כנס פוליטי ביישוב עין מאהל שבצפון. הוא פונה במצב קל לבית החולים רמב"ם שבחיפה. על פי הודעה של ש"ס, אילוז נכח בחוג בית בעין מאהל ולאחר מכן נכנס למכוניתו. בשלב זה, נמסר בהודעה, הגיח אלמוני אל חלונו ודקר אותו.

לפני כשבוע וחצי הותקפה ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) על ידי צעיר במהלך פאנל בחירות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן. לפי עדים במקום, תומך של המועמד ברשימת יחד לכנסת, ברוך מרזל, שפך מים על חברת הכנסת - ובעקבות זאת התפתחה קטטה על הבמה. לאחר מכן התפתחה תגרה מחוץ לאולם, במהלכה הותקפה יועצת התקשורת של בל"ד, אמילי מואטי. לפי הדיווחים, היא נפצעה לאחר שפעיל של מרזל תקף אותה במוט בראשה. היא פונתה לבית החולים איכילוב שבתל אביב.

עוד בוואלה בחירות:
סקר וואלה חדשות: הרצוג מוביל, אך יתקשה לגבש קואליציה
דווקא אחרי לכתו, הרב עובדיה נוכח בבחירות יותר מאי פעם
כחלון במתקפה על בנט: "קשקשן, נער גבעות תמהוני"

לפניות לכתבים:
עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il
שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully