וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל הירש השיק את מפלגתו: "המטרה - המשרד לביטחון הפנים"

28.1.2019 / 19:22

כחודש לאחר שהודיע על כניסתו לזירה הפוליטית, תא"ל במיל' הירש הכריז על רשימתו החדשה "מגן" שתתמודד בבחירות לכנסת ה-21. הירש תקף את המשטרה, "ארגון במצוקה, חבול ושפוף, היו אנשים מתוך הארגון שפגעו בו פגיעה קשה, פגעו באמון הציבור, בצדק ובתחושת הביטחון האישי"

צילום: פייסבוק

תא"ל במיל' גל הירש הציג הערב (שני) את מפלגתו החדשה "מגן" בראש העין, כחודש לאחר שהודיע על כניסתו למערכת הפוליטית. הירש, שהיה בעבר מועמד למפכ"ל המשטרה, אמר כי ידרוש את תיק ביטחון הפנים, ותקף את התנהלות המשטרה, זאת על רקע טענותיו לפיהן הארגון פעל לסיכול מינויו למפכ"לות.

"לצערנו, בשנים האחרונות הגוף הזה, החשוב כל כך לכולנו, הוא ארגון במצוקה, חבול ושפוף. משרתים בו נשים וגברים מצוינים, אנשים טובים העושים מלאכתם קודש. ובכל זאת היו אנשים מתוך הארגון שפגעו בו פגיעה קשה, פגעו באמון הציבור, בצדק ובתחושת הביטחון האישי של האזרחים במי שאמור להגן עליהם. עברתי ואני עובר עינוי דין כבד, לצערי נגזלה ממני הזכות לשרת אתכם, זה הכי כואב לי".

"תנו למפלגת מגן ולי מספיק כוח כדי שנוכל להגן עליכם בקשת רחבה של נושאים וכדי שאתמנה לשר לביטחון הפנים בממשלה הבאה", הוסיף." אני אדאג לכך שתהיה לנו משטרה מצוינת, איכותית, חזקה, גאה - ושלכל כוחות הביטחון וגורמי אכיפת החוק יהיו איזונים ובלמים, מחד יהיה כוח אבל מנגד גם ריסון כוח".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
"תגידו בלי בחורות": כך המליץ ח"כ ביטן לחרדים לפתור את משבר הגיוס
ג'עפר פרח מול איימן עודה: נסגרה רשימת המועמדים של חד"ש לכנסת
יעלון על האפשרות שיחבור לגנץ: "מקווה שבקרוב נשמע חדשות"

גל הירש מציג את הקמפיין שלו, ראש העין, 28 בינואר 2019. אתר רשמי
הכריז על המפלגה החדשה. הירש, הערב/אתר רשמי

"האם מפלגה כלשהי קמה כי אסור שמישהו אחר ייבחר לראשות הממשלה?", שאל הירש בנאומו. "כן - בישראל קמות מפלגות מכל הסיבות האלה. האם זו גישה ערכית בעיניכם? האם לגיטימי לפסול הקמת קואליציה עם נבחר ציבור, או כל אדם אחר, קודם שהורשע בדין?". לדבריו, "אני לא מוכן להגדיר את עצמי כמפלגה נגד מישהו, או כדי שלא ייבחר מישהו".

הירש טען כי כל עוד אדם לא הורשע הוא "לגיטמי וחוקי, ועומדת לו חזקת החפות". עוד הוסיף כי "אתם יודעים שאני יודע אישית על מה אני מדבר כשמדברים על הדלפות ומשפטי שדה בתקשורת. לא נהיה צבועים ולא נרים את עצמנו מעל החוק".


(עדכון ראשון: 16:07)

  • עוד באותו נושא:
  • גל הירש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully