וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירש למקורבו: להתאחד עם מפלגה גדולה כדי לעבור את אחוז החסימה

31.1.2019 / 11:33

ימים אחדים לאחר שהשיק את מפלגתו מגן, גל הירש אמר למקורבו כי אם לא תתבצע חבירה לאחת המפלגות הגדולות, הסיכויים לעבור את אחוז החסימה נמוכים. לטענתו, לאחרונה התקיימו מגעים עם יעלון וגנץ, אולם המהלך לא התממש. מטה הירש: לא היה ולא נברא

צילום: פייסבוק

שלושה ימים לאחר שהשיק את מפלגתו "מגן", מקורבו של תת-אלוף (מיל') גל הירש טוען כי פניו למיזוג עם אחת המפלגות הגדולות. "גל רואה את הסקרים ומבין שאם לא יתאחד עם מפלגה גדולה, סיכוייו לעבור את אחוז החסימה הנמוכים", אמר לוואלה! NEWS גורם המקורב להירש.

על פי אותו גורם, הירש קיים שיחות עם כמה מראשי המפלגות טרם השקת קמפיין מפלגתו. לדבריו, הירש שוחח עם משה יעלון "אותו הוא מעריך מאוד עוד מימי השירות הצבאי". עוד נודע כי הירש אף נועד עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, אולם בשלב זה הסיכויים כי יחבור לחוסן לישראל אינם גבוהים, זאת בשל קרבתו של גנץ לאלוף (מיל') דורון אלמוג, שעמד בראש הוועדה שקראה להדחת הירש בתום מלחמת לבנון השנייה.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
גל הירש השיק את מפלגתו: "המטרה - המשרד לביטחון הפנים"
"תגידו בלי בחורות": כך המליץ ח"כ ביטן לחרדים לפתור את משבר הגיוס
ג'עפר פרח מול איימן עודה: נסגרה רשימת המועמדים של חד"ש לכנסת

גל הירש מציג את הקמפיין שלו, ראש העין, 28 בינואר 2019. אתר רשמי
"הסיכויים נמוכים". הירש במהלך השקת מפלגתו השבוע/אתר רשמי

כמו כן, גם האיחוד הטרי בין חוסן לישראל של גנץ לתלם של יעלון עלול להקשות על המיזוג העתידי עם מפלגתו של הירש, וזאת בשל המתח השורר בין הירש לאלמוג, ידידו הקרוב ואיש סודו של גנץ. למרות היחסים הרעועים עם אלמוג, ומי היה זה שהחזיר את הירש למדי החאקי, היה גנץ כשכיהן כרמטכ"ל וזימנו לתפקיד במילואים כסגן מפקד מפקדת העומק שאותו סיים במהלך 2015. במטה הירש הכחישו כי הוא אמר למקורבו את הדברים בנוגע ליצירת בריתות ואמרו "לא היה ולא נברא". אלוף (מיל') דורון אלמוג אמר בשיחה עם וואלה! NEWS "את מה שיש לי לומר לגנץ אומר לו בארבע עיניים ולא דרך עיתונאים. בני עושה עבודה יפה".

הירש, היה מועמדו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן לתפקיד המפכ"ל ב-2015, אולם בשל ביקורת ציבורית המועמדות הוסרה. בתחילת השבוע השיק את מפלגתו והכריז כי ידרוש את תיק ביטחון הפנים. "לצערנו, בשנים האחרונות הגוף הזה, החשוב כל כך לכולנו, הוא ארגון במצוקה, חבול ושפוף", אמר על המשטרה. "משרתים בו נשים וגברים מצוינים, אנשים טובים העושים מלאכתם קודש. ובכל זאת היו אנשים מתוך הארגון שפגעו בו פגיעה קשה, פגעו באמון הציבור, בצדק ובתחושת הביטחון האישי של האזרחים במי שאמור להגן עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
השקת קמפיין חוסן לישראל בראשות בני גנץ, גני התעורכה, תל אביב 29 בינואר 2019. ראובן קסטרו
המגעים לא הבשילו בשל הקרבה לאלוף במיל' אלמוג. גנץ ויעלון/ראובן קסטרו

"עברתי ואני עובר עינוי דין כבד, לצערי נגזלה ממני הזכות לשרת אתכם, זה הכי כואב לי", הוסיף הירש. "תנו למפלגת מגן ולי מספיק כוח כדי שנוכל להגן עליכם בקשת רחבה של נושאים וכדי שאתמנה לשר לביטחון הפנים בממשלה הבאה", הוסיף." אני אדאג לכך שתהיה לנו משטרה מצוינת, איכותית, חזקה, גאה - ושלכל כוחות הביטחון וגורמי אכיפת החוק יהיו איזונים ובלמים, מחד יהיה כוח אבל מנגד גם ריסון כוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully