וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליכוד TV": נתניהו ישיק מהדורת חדשות בהנחיית אלירז שדה

2.2.2019 / 20:06

בליכוד נערכים להחלטת היועמ"ש, וישיקו מהדורה בעמוד הפייסבוק של תנועת הליכוד ובחשבונותיו של ראש הממשלה שאף יתראיין לשידור הראשון. ח"כ יחימוביץ': "תקשורת כפי שנתניהו רואה - צייתנית, מסורסת, מושפלת ומתחנפת"

צילום: הליכוד, עריכה: איתי עמרם

בתנועת הליכוד נערכים לקראת החלטת היועמ"ש אביחי מנדלבליט בנוגע לתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, והחל ממחר ישיקו מהדורת חדשות עצמאית שתשודר בעמוד הפייסבוק של התנועה ובהנחיית פליט הריאליטי אלירז שדה.

היום (שבת) הפיץ הליכוד קדימון למהדורה "הליכוד TV", ובה סיסמת הקמפיין שתלווה את השידורים: "מעיפים את הפייק מהניוז". בערב הראשון יתראיין נתניהו בשידור חי שיועבר בחשבונות הדיגיטל שלו. בהמשך צפויים להתראיין שרי ליכוד נוספים. המהדורה תשודר ממצודת זאב בתל אביב, שם נבנה בשבועות האחרונים אולפן מיוחד.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"לעצב מחדש את דרישות הערבים": בל"ד בחרה את נציגיה לכנסת
מפלגתו של גנץ אחרי הסקרים: "לא מתלהבים מעלייה, הציבור יקבע"
המחוזי קבע: גלעד שרון לא יוכל להתמודד בפריימריז לליכוד

צילום מסך מסרטון נתניהו "הליכוד TV". צילום מסך
נתניהו מתוך הקדימון למהדורה/צילום מסך

בסרטון נתניהו מסביר לשדה על המהדורה. "אז מה אתה מבקש שאני אעשה בעצם", אומר שדה. נתניהו עונה לו: "אתה תסקר רק את המציאות, אני אמשיך לדאוג שהיא תהיה חיובית". "כשכל הערוצים מייצרים לכם חדשות בדמותם, אנחנו כאן כדי לספר את האמת" מסיים שדה את הסרטון. "הצטרפו אלי לאולפן הליכוד TV בפייסבוק, נדבר גם על מה שטוב וגם על האתגרים. דבר אחד אני יכול להבטיח לכם, יהיה פה סיקור חיובי, אמיתי". הסרטון נחתם בסיסמה "מעיפים את הפייק מהניוז".

זו לא הפעם הראשונה שנתניהו עוקף את הערוצים המסורתיים ויוצר קשר עם בוחריו באופן כזה. בפברואר 2017 נתניהו הפציע במבזקי חדשות ספונטניים כמעט מדי ערב. הוא נהג לעלות לשידור חי בפייסבוק, לעתים אפילו בישר לעוקביו ברשת החברתית את החדשות לפני כולם.

המודל בו בחר נתניהו אינו מקורי ונשען על קמפיין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. במהלך הבחירות לנשיאות ואחריהן, מטהו של טראמפ שיתף פעולה עם רשת שידור ימנית אמריקאית שכיסתה את כל ההופעות, הנאומים והאירועים הציבוריים שלו מאז 2015, במה שנודע בתור ה"טראמפ-טיוי". המטה הפיק יחד עם הרשת גם מהדורות חדשות חלופיות ושידורים מיוחדים בעמוד הפייסבוק שלו בהשתתפות פרשנים וראיונות עם אנשי הקמפיין.

"לא מצחיק", אמרה יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ', בתגובה לסרטון. "כיוון שזה פיילוט מדויק לתקשורת כפי שנתניהו רואה בעיני רוחו ואף נוסה באופן פעיל לייצר: צייתנית, מסורסת, מושפלת, כורעת ברך ומתחנפת למנהיג. בלי שאלות קשות, בלי תחקירים, ובלי בלבולי מוח על טוהר מידות ושלטון חוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צילום מסך מסרטון נתניהו "הליכוד TV". צילום מסך
נתניהו ואלירז שדה/צילום מסך

אמש החריף נתניהו את התקפותיו על היועמ"ש, שהודיע שלא ימתין עם החלטתו עד לסיום הבחירות. בסרטון שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו האשים נתניהו את מנדלבליט בכך שהוא "נכנע ללחץ של השמאל והתקשורת".

"הם לוחצים להגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר, גם כשאין כלום, העיקר שיהיה לפני הבחירות", המשיך נתניהו. "אחת ההחלטות הגורליות ביותר בתולדות המדינה, החלטה שעלולה להביא להעלאת השמאל לשלטון, מתקבלת בחיפזון ובמהירות שיא". לדברי נתניהו, היועמ"ש "מסתפק בקריאת סיכומים ובחוות דעת של צוות הפרקליטות. זה אבסורד".

במכתבו לפרקליטיו של ראש הממשלה דחה מנדלבליט את בקשתם להמתין עם ההחלטה בעניין תיקי נתניהו עד לסיום בבחירות. "אם תתגבש בשבועות הקרובים החלטה כי היועץ המשפטי לממשלה שוקל להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה, בכפוף לשימוע, לא תהיה כל מניעה לקבל החלטה זו, או לפרסמה ברבים", נמסר מטעמו של מנדלבליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully