וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוספת כוח": העיתונאית יפעת ארליך שובצה במקום ה-3 בבית היהודי

13.2.2019 / 11:13

הוועדה המסדרת של המפלגה הודיע כי ארליך תשובץ במקום השמור לנשים ברשימה לכנסת. "אין לי ספק שהיא תדע לחבר קהלים רבים ונוספים למפלגה", אמר היו"ר רפי פרץ

צילום: אבי כהן

העיתונאית יפעת ארליך נבחרה היום (רביעי) על ידי הוועדה המסדרת של הבית היהודי למקום השלישי ברשימת המפלגה לכנסת, ששוריין לאישה. הדיונים על זהותה של האישה במקום השלישי התנהלו במהלך השבוע האחרון. ארליך בת ה-41 מתגוררת בהתנחלות עפרה, וכתבה בעיתון "ידיעות אחרונות".

יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ בכתב בטוויטר "‏יפעת היא עיתונאית מוצלחת עם השפעה רבה. אין לי ספק שהיא תדע לחבר קהלים רבים ונוספים למפלגה. הבית היהודי זה הבית של הציונות הדתית, על כל גווניה. יחד עם יפעת והנבחרת המצויינת של הבית היהודי נמריא גבוה. ברוכה הבאה!".

מהבית היהודי נמסר כי "יפעת היא תוספת כוח משמעותית לבית היהודי ומייצגת את ציבור הצעירים המגוון, התוסס, הערכי והדעתן של הציונות הדתית והמסורתית. חברי המועצה קוראים למפלגה לשמור ולהבטיח את מקומה של הנציגה הנשית ברביעיה המובילה ברשימה בכל מו"מ והסכם עם מפלגות נוספות. קול נשי משמעותי ומוביל הוא חיוני להצלחת הבית היהודי בבחירות ובכנסת ואסור לוותר עליו".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"חרדים בליכוד? בעבודה?" - התופעה שצוברת תאוצה בבחירות לכנסת
עם חיוך כובש וגב מיחימוביץ': המועמד הדתי שעקף את ותיקי העבודה
מספרי טלפון אישיים והפיטורים של גנץ: כפפות הבחירות כבר ירדו מזמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עיתונאית מוצלחת עם השפעה רבה". ארליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully