וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד בחוץ? מו"מ מתקדם לאיחוד בין חוסן לישראל לבין גשר

המו"מ בין גנץ ללוי אבקסיס עוסק בנושאים חברתיים ובמשרדים שיינתנו לגשר במקרה של חבירה. גורמים בחוסן לישראל אמרו לוואלה! NEWS כי יש שיחות מתקדמות אך "מוקדם מדי" להודיע על סיכומים. במקביל קראו בליכוד לאיחוד במפלגות הימין

צילום: חוסן לישראל

נמשך המשא ומתן בין צוותי מפלגתו של בני גנץ, חוסן לישראל, לבין מפלגת גשר בראשות חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס. המו"מ לחיבור בין הצדדים עוסק בנושאי התכנים והליבה החברתיים שגנץ מתחייב ליישם ובמשרדים החברתיים שתקבל גשר. גורמים בחוסן לישראל אמרו היום (שני) כי ישנן שיחות מתקדמות אך "מוקדם מדי" להודיע על סיכומים.

גנץ עצמו הקדים אמש את שובו ממינכן כדי "להאיץ את המשא ומתן" עם כל השותפות האפשריות, אך החיבור המרכזי שעמד על הפרק - עם יאיר לפיד - לא צלח. אחד ממוקדי המחלוקת העיקריים ביניהם היה סוגיית הובלת הרשימה המשותפת, כששניהם סבורים כי עליהם להיות במקום הראשון. צירופה האפשרי של לוי-אבקסיס מנטרל הלכה למעשה את החיבור ביניהם, היות שיו"ר "גשר" אינה יכולה לרוץ בבחירות עם חברי כנסת מכהנים או מפלגה ותיקה.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
צפויה להודיע על פרישה: ציפי לבני תכנס מסיבת עיתונאים בצהריים
באנגלית מהוססת ובקו ממלכתי: גנץ גזל לנתניהו את אדרת צ'רצ'יל
3-4 מנדטים באוויר: התלבטות בימין אם להתאחד עם אלי ישי ועוצמה יהודית

בני גנץ בועידת מינכן , פברואר 2019. רויטרס
גנץ/רויטרס
אורלי לוי אבוקסיס, מסעדת הקנטה, ת"א 22 בינואר 2019 (לאייטם של דנה ירקצי - בחירות). ראובן קסטרו
לוי אבקסיס/ראובן קסטרו

במקביל, יו"ר התנועה ציפי לבני תכנס היום ב-13:30 מסיבת עיתונאים בתל אביב שבה היא צפויה להודיע על פרישתה מהמערכת הפוליטית. על רקע החיבור האפשרי בין מפלגות המרכז קראו בליכוד לאיחוד במפלגות הימין. "בשעה שציפי לבני פורשת מהפוליטיקה כדי לא לבזבז קולות ולפגוע בגוש השמאל, וגנץ פועל לאיחוד עם אורלי לוי כדי לא להפסיד אף קול בשמאל - 'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי' חייבים לגלות אחריות ולפעול ללא דיחוי לאחד את כל הכוחות מימין, אחרת גוש השמאל ינצח, גנץ יקים ממשלת שמאל וזו תהיה בכייה לדורות", אמרו בליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully