וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "אין סיכוי שאני מצטרף לשום ממשלה בראשות בני גנץ"

יו"ר ישראל ביתנו התייחס למפלגת "כחול לבן", ואמר באירוע שבתרבות בחדרה כי "לגנץ יש אותו סיכוי להרכיב ממשלה כמו לאחמד טיבי". הוא הוסיף כי "למכונית הגנרלים יש דלק עד הבחירות, אחר כך היא מתפרקת"

צילום: שלומי גבאי

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצהיר היום (שבת) כי "אין סיכוי שאני מצטרף לשום ממשלה בראשות בני גנץ". את הדברים אמר ליברמן בשבתרבות בחדרה, והוסיף כי "לגנץ יש אותו סיכוי להרכיב ממשלה כמו לאחמד טיבי. למכונית הגנרלים יש דלק עד הבחירות, אחר כך היא מתפרקת".

בדבריו התייחס ליברמן גם לנושאי דת וחופש, ואמר כי "לא רוצים פה מדינת הלכה. אנחנו בעד מדינה יהודית, אבל נגד כפייה דתית, גם החרדים חייבים לוותר. יש 5,000 חיילים שאינם יהודים על פי ההלכה. הם רשאים להילחם, אבל לא רשאים להתחתן. זה לא סביר".

בדברים על מפלגת "כחול לבן" מצטרף ליברמן גם לש"ס ויהדות התורה, שראשיהן אמרו השבוע לוואלה! NEWS לאחר ההודעה על האיחוד בין "חוסן לישראל" למפלגת "יש עתיד", כי אין בכוונתן לשבת בממשלה בראשות גנץ ולפיד. במענה לשאלת וואלה! NEWS אמר יו"ר ש"ס, אריה דרעי, כי "גם אם היה לגנץ סיכוי להתחבר לממשלה בראשותו של נתניהו, כעת הוא איבד את הסיכוי הזה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
איפא"ק נגד עוצמה יהודית: "מפלגה גזענית, לא ניפגש עם אנשיה"
גנרלים על אזרחי: כשגולנצ'יק וצנחן יצטרכו להסתדר באותה מפלגה
הקרב על התדמית - ועל הכסף: שני הקלפים שכבר הביאו למהפך בישראל

אביגדור ליברמן באירוע שבתרבות בחדרה, 23 בפברואר 2019. שלומי גבאי
"לא רוצים פה מדינת הלכה". ליברמן, הבוקר/שלומי גבאי

דרעי הסביר כי "גנץ התחיל עם הסיפור של נישואים אזרחיים ושבת והתחבר ללפיד שהפך את השנאה ליהדות ולחרדיות ולדת לאומנותו וזו סכנה ליהדות". לדבריו, "לפיד לאורך כל הקריירה שלו הפך את השנאה לחרדים ולדת כמקצוע והוא וגנץ לא יוכלו להביא 61 מנדטים ולהקים ממשלה. לכן הממשלה המעשית היא של נתניהו ושלנו. בהם יש סכנה לסטטוס קוו ולמרקם העדין שחיבר את כל העם שלנו".

גם ביהדות התורה אמרו לוואלה! NEWS כי המפלגה לא תשב בממשלה עם גנץ ולפיד היות ו"לפיד הוכיח כישלון טוטאלי בכל היבט, תוך הרס עולם התורה והצביון היהודי". עוד הוסיפו במפלגה בהתייחסות ישירה לחיבור של גנץ ללפיד כי "כל חיבור אליו מגדיל את הסכנה ליהדות ולציבור החרדי".

עוד באותו נושא

ש"ס ויהדות התורה לוואלה! NEWS: לא נשב בממשלה עם גנץ ולפיד

לכתבה המלאה
כנס כחול לבן בגני התערוכה. ראובן קסטרו
אשכנזי, לפיד, גנץ, יעלון. מפלגת כחול לבן/ראובן קסטרו

ח"כ עופר שלח (יש עתיד) התייחס היום להקמת המפלגה בשבתרבות בקריית ביאליק ואמר כי הוא "לא מנקה את גנץ ובוגי מהביקורת שהייתה לי עליהם כמי שנשאו בתפקידים, אבל אני מציע לנתניהו לא לבסס את הקמפיין שלו על צוק איתן. תוך שבוע-עשרה ימים יהיה מצע שהכול יהיה כתוב בו, מה שלליכוד עוד אין. הוא יהיה ברור ומחודד, וכולם יזכו לתשובות שלהם. זה שיש פערים בין אנשים זה ברור, והיה בכל מפלגה אי פעם, אבל אני לא מודאג".

בשבתרבות בקריית ביאליק התייחס ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) למפלגה החדשה, ואמר כי "הפעמיים היחידות שהשמאל הצליח להיבחר לשלטון, היו כשהעמידו בראשו רמטכ"לים". אוחנה הודה כי מפלגת כחול לבן מדאיגה את הליכוד, והוסיף כי "יש לנו דאגה שזה יכול לחזור על עצמו בפעם השלישית. אני בעד שאנשים עם אמונות ודרך מצוקה יגידו כל אחד באיזו השקפת עולם הם מחזיקים".

(עדכון ראשון 11:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully