וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה האשימה את גנץ בהטרדה; כחול לבן: "הסתה פוליטית"

גולשת בפייסבוק האשימה את הרמטכ"ל לשעבר בהטרדה מינית, בעת שהיו השניים נערים בכפר הירוק. מרשימתו נמסר כי "מדובר בשקר מחולט, עלילה חסרת שחר שטופלים על גנץ. האירוע מטופל ברמה המשפטית". הליכוד: איננו קשורים לפרסום המדובר"

צילום: שי מכלוף, ניידת מזמור, עריכה: איתי עמרם

רשימת "כחול לבן" הגיבה הערב (רביעי) לפוסט שהופץ מוקדם יותר בפייסבוק, ובו טענה גולשת כי הוטרדה מינית על ידי בני גנץ בצעירותה, בעת שהשניים היו נערים בכפר הירוק. הגולשת, נאווה ג'ייקובס, טענה כי כשהייתה בת 14 גנץ חשף בפניה את איבר מינו עש שחברו הרחיק אותו מהמקום. לדבריה, אחד מחבריה סיפר לה על מקרה דומה שהתרחש אף הוא במוסד הלימודי הכפר הירוק באותן שנים.

מכחול לבן נמסר כי "מדובר בשקר מוחלט. אמש זו הייתה עלילת דם על קבריהם של חללי צה"ל הקדושים, והערב זו עלילה חסרת שחר שטופלים על בני גנץ ועל ימיו בכפר הירוק בשנות ה-70. ההסתה הפוליטית חצתה גבולות. האירוע מטופל ברמה המשפטית". מהליכוד נמסר כי המפלגה איננה קשור לפרסום המדובר על בני גנץ ברשתות החברתיות.

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן: "אין סיכוי שאני מצטרף לשום ממשלה בראשות בני גנץ"
"לא נשב עם נתניהו תחת כתב אישום": נחשף דף המסרים של כחול לבן
נתניהו במוסקבה: "הוצאת האיראנים מסוריה - יעד מוצהר של רוסיה"

בני גנץ בועידת מינכן , פברואר 2019. רויטרס
"מדובר בשקר מוחלט". גנץ/רויטרס

בדבריהם, התייחסו בכחול לבן לסרטון הליכוד ששודר אמש במסגרת שידורי התעמולה של הליכוד ממצודת זאב, "הליכוד טי.וי", שעורר סערה נרחבת. בסרטון שתוקף את ראש מפלגת כחול לבן בני גנץ, נכתב כי "גנץ זה שמאל, ושמאל זה מסוכן", זאת על רקע צילומי בית קברות צבאי.

  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully