וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנצל בפני המשפחות השכולות": אבישי עברי מתחרט על סרטון הליכוד

העיתונאי שהופיע בסרטון של קמפיין הליכוד על רקע צילומי בית קברות צבאי, פרסם התנצלות בפני "כל משפחה שכולה שנפגעה". לדבריו, "כל מי ששותף לכאב הזה הוא אחי, בלי קשר לדעותיו, והלוואי שמי שנפגע מהסרטון יראה בהתנצלות הזאת התנצלות אישית"

אתר רשמי

העיתונאי אבישי עברי, שהשתתף בסרטון קמפיין הליכוד שעורר סערה, פרסם היום (שישי) התנצלות בחשבון הטוויטר שלו. "אני מתנצל בכנות בפני כל משפחה שכולה שנפגעה מהסרטון שעלה בליכוד טי.וי", כתב עברי. "הכאב של השכול הוא מה שהניע אותי מלכתחילה לעסוק בתחום הזה ולהשפיע פוליטית. כל מי ששותף לכאב הזה הוא אחי, בלי קשר לדעותיו, והלוואי שמי שנפגע מהסרטון יראה בהתנצלות הזאת התנצלות אישית".

הסרטון, ששודר ביום שלישי האחרון במסגרת שידורי התעמולה של הליכוד ממצודת זאב, תקף את ראש מפלגת כחול לבן בני גנץ. נכתב כי "גנץ זה שמאל, ושמאל זה מסוכן", זאת על רקע צילומי בית קברות צבאי.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
מנאום הצ'חצ'חים ועד ל"ערבים הנוהרים": רגעי השפל במערכות הבחירות בישראל
הליכוד: "מסע ציד נגד רה"מ". באופוזיציה תקפו: "נתניהו מבייש את המדינה"
לשכת מירי רגב הייתה מעורבת בפרסום טענות ההטרדה המינית נגד גנץ

תעמולת הליכוד בבית העלמין לחללי צה"ל. אתר רשמי
התנצל. עברי בסרטון התעמולה/אתר רשמי

לאחר שהחלו לזרום תגובות חריפות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה למחוק את השידור, ולתחקר את האירוע שאותו הגדיר כ"תקלה מצערת" ו"טעות עריכה". נתניהו הורה לנקוט צעדים "כדי שהדבר לא יחזור על עצמו", והודיע כי יינקטו צעדים נגד האחראים לתקלה. הוא הוסיף כי "כאח שכול שב-43 השנים האחרונות עולה לקבר אחיו בהר הרצל, אני מבין היטב את כאב המשפחות". לפי גורמים בליכוד, האחראים על השידור הושעו עד להודעה חדשה.

מפלגת כחול לבן הגיבה על הסרטון, ומסרה כי "חיילי צה"ל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי. לך תתנצל בפני המשפחות מיד, או שהכתם הזה ילווה אותך כל חייך. נתניהו, תתבייש", חתמו בהודעה.

יו"ר יד לבנים, אלי בן שם, התייחס לשידור ואמר כי "מדובר באירוע חמור שפגע ברגשות המשפחות השכולות. הניחו לילדים שלנו, הוציאו את חיילי צה"ל מהשיח הפוליטי. אם יש בישראל עוד פרה קדושה אחת, ראוי לשמור עליה ולא לרמוס אותה באופן בוטה וציני. ממלכתיות הפכה למילה מגונה. אני לא מבין מי הגה במוחו הקודח סרטון שכזה".

עוד באותו נושא

"שמאל זה מסוכן": סרטון הליכוד נגד גנץ - על רקע בית קברות צבאי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully