וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "גנץ ולפיד יביאו פיגועים"; אשכנזי: "רוקדת על הדם"

17.3.2019 / 13:14

שרת התרבות הגיבה לפיגועים בשומרון ואמרה כי "טיבי לא היה מוכן לגנות רוצחים, ועם האדם הזה גנץ ולפיד יעבירו גוש חוסם". בכחול לבן הגיבו: "מעולם לא קרה ששר ניצל הרוגי פיגועים לתעמולה עוד לפני ההלוויות"

עריכה: שניר דבוש

שרת התרבות מירי רגב הגיבה היום (ראשון) לפיגועים שאירעו הבוקר בשומרון בפתח ישיבת הממשלה, ואמרה כי "אין מי שישמור ויגן על ביטחון מדינת ישראל כפי שנתניהו עושה". לדבריה, "אני בטוחה שכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבל הארור הזה מהפיגוע המשולב בצומת אריאל. אחמד טיבי לא היה מוכן לגנות רוצחים, וזה מה שקורה כשמעודדים שהידים, ועם האדם הזה גנץ ולפיד רוצים להעביר גוש חוסם. אלה מי שיובילו אותנו להמשך פיגועים מהסוג הזה".

רגב התייחסה גם לפריצה האיראנית למכשיר הסלולרי של בני גנץ, ואמרה כי "זו פרשה מביכה ומטרידה מאוד. גנץ העדיף להסתיר את זה משותפיו והביך את עצמו ומפלגתו. התנהלות מאוד בעייתית של אדם שלא אומר את מה שהוא יודע ומסתיר מידע. אני קוראת לגנץ לחשוף את המידע שיש בנייד שלך כדי שהציבור יידע מי אתה. הליכוד לא עומד מאחורי שום פרסום, השב"כ הוא שעדכן את גנץ וגנץ הסתיר את המידע".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
במקרה של פסילת בן ארי: התפקידים הבכירים שדרשו בעוצמה יהודית כפיצוי
גנץ ליועמ"ש: בדוק לאלתר את הדלפת הפריצה האיראנית לטלפון
גנץ לרה"מ: "אותי תלמד מה זה חזק?"; נתניהו: "איראן תומכת בו"

ישיבת ממשלה, 6 בינואר 2019. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
"זה מה שקורה שמעודדים שהידים". רגב/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

מפלגת כחול לבן הגיבה בדף הטוויטר שלה לדברי רגב. "מעולם בכל תולדות המדינה, לא קרה ששר בישראל ניצל את מותם של הרוגי פיגועים לתעמולה פוליטית עוד לפני הלוויות ההרוגים. מתוך כבוד לקורבנות, לא נגיב מעבר לכך בנקודת זמן זו", נמסר מהמפלגה.

הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, המתמודד ברשימת כחול לבן, הגיב גם הוא לדבריה של שרת התרבות. "שמעתי את הדברים של שרת התרבות, קצינה בכירה לשעבר בצה"ל. האירוע עוד לא נגמר, עוד לא קברנו את מתינו, וכבר היא עוסקת בפוליטיקה זולה ורוקדת על הדם. יש פה גם מדינה. בושה וחרפה. חלאס, נמאס", מסר אשכנזי.

בתגובה לכחול לבן, מסרה רגב: "מפלגת לפיד-גנץ - ממה נבהלתם? מזה ששמים לכם את האמת על השולחן? זה לא סוד שגם הפיגועים הבוקר הם תוצאה של הסתה מתמשכת מצד ההנהגה הפלסטינית שנהנית מרוח הגבית של אחמד טיבי ושותפיו". עוד מסרה כי "מי שחוגג על הדם של ההרוגים, הוא אותו אחמד טיבי שאיתו אתם רוצים לעשות גוש חוסם. אותו אחמד טיבי שלא רוצה לגנות מחבלים שרוצחים חפים מפשע. אותו אחמד טיבי שממשיך לעודד שאהידים. נבהלתם כי זה חושף את החולשה שלכם ואת התלות שלכם באותו אחמד טיבי".

עוד באותו נושא

פיגוע משולב: הרוג, פצוע אנוש ופצוע קשה בשני צמתים בשומרון

לכתבה המלאה
גבי אשכנזי בכנס בחירות בראשון לציון - 11 מרץ 2019. יובל כהן אהרונוב, אתר רשמי
"בושה וחרפה". אשכנזי/אתר רשמי, יובל כהן אהרונוב

גם באיחוד מפלגות הימין הגיבו לפיגועים ומסרו כי "שוב מדברים על תכנית שלום, שוב הטרור מרים ראש". "מתאבלים וכואבים שוב את הרצח השפל והמזעזע של יהודים בארצם. הפתרון לטרור הרצחני הוא אחד - ריבונות. מדיניות ההכלה והרפיסות מול הרוצחים עולה לנו פעם אחר פעם במחיר דמים כבד של יהודים שנרצחים בארצם. אסור להמשיך ולהתפשר על גלולות הרגעה. הגיעה העת להכרעה ביד קשה לצד ריבונות מלאה על שטחי ארצנו", נמסר.

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב אף הוא לאירועים ואמר כי "מי שמבליג על 500 רקטות לדרום, שתגובתו על הטילים לגוש דן היא רופסת, שמנסה לקנות שקט מחמאס בדולרים קטאריים - שוחק את ההרתעה הישראלית".

בפיגוע המשולב שהתרחש הבוקר בצומת אריאל ובצומת גיתי נהרג אדם ושניים נוספים נפצעו אנוש וקשה. צה"ל מנהל מצוד אחרי לפחות מחבל אחד, והכניסות ליישובים הסמוכים נסגרו. הפצועים פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. הפיגוע החל כשהמחבל דקר חייל בצומת אריאל, חטף את נשקו וירה לעבר כלי רכב בכיכר הסמוך, שנהגו נפגע מהירי. המחבל ירה לעבר מכונית נוספת וחטף כלי רכב אחר שנהגו נמלט ממנו. כפי הנראה, משם נסע לצומת גיתי שבאזור, וירה לעבר הטרמפיאדה, שם נפצע צעיר בן 19 קשה. משם נסע המחבל לכיוון ברוכין, ולפי דיווחים פלסטיניים, התנהלו במקום חילופי אש.

(עדכון ראשון: 12:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully